• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна М'язи

Customer Experience done! 7-й випуск програми МАМІ в Могилянці

13 Лютого, 2024
Час прочитання: 1 хв.
A A
Customer Experience done! 7-й випуск програми МАМІ в Могилянці
Share on FacebookShare on Twitter

У грудні 2023 успішно завершено чергову хвилю програми «Customer Experience». Вже всьоме спільний проєкт Могилянки та МАМІ вітає своїх випускників. Курс проводиться щороку восени в І-му семестрі навчального року. З 2017 року додаткову практичну освіту отримали більше, ніж 600 студентів НаУКМА. Така ідея, збагачувати академічні дисципліни сучасним практичним досвідом, стала успішною. Випускники, що отримали сертифікати з програми, мають додаткові переваги при пошуку роботи: адже їх навчали досвідчені фахівці динамічної та інноваційної галузі маркетингових комунікацій.

За 2022 та 2023 дипломи Customer Experience здобули 92 випускники. Це гідна нагорода після насиченої програми навчання. Своїм досвідом ділилися експерти ринку, топ-менеджери провідних маркетингових агентств: Світлана Степаненко та Альона Андрієвська (BetterSvit), Олександр Микитенко та Михайло Яблочков (MEX a member of Havas), Марія Дахлалла, Олексій Христич, Оксана Коротченко та Юлія Судакова (All Motion Group), Євгенія Захватова та Наталія Боярчук (Adsapience), Лариса Дмитренко (Prospects Ukraine), Олександр Ратманський (TEAM247), Катерина Ільченко (Neuro-knowledge), Каріна Корчага (Seven Group), Олександра Кієвцева, Юлія Корняга, Олександра Логвиненко, Сергій Лукашенко (експерти з маркетингових комунікацій). Тож в рамках програми студенти отримали концентровані та актуальні знання від 17 лідерів галузі з 13 тем,  зміцнили їх на 7 практичних сесіях та підсумковому тесті — це справжній виклик та щедрий подарунок для майбутніх спеціалістів. Комбінація традиційних тем з інноваційними напрямками забезпечує розуміння найближчого майбутнього ринку. Класика комунікаційних стратегій, consumer/trade/event/loyalty marketing, контент та маркетинг впливу поєдналися із нейромаркетингом, лідерством, Experiental marketing та Sustainability Communications.

Катерина Пічик, завідувачка кафедри маркетингу та управління бізнесом факультету економічних наук НаУКМА, дуже задоволена спільним проєктом, та впевнена у перспективах майбутніх програм:  «Сім років співпраці та дружби! Ані Ковід, ані війна не зруйнували міцні відносини, а навпаки — зробили ще більш стійкими. Експерти допомагали побачити та зрозуміти трансформацію різних маркетингових сервісів у кризових умовах. Допомогли відчути, наскільки важливо бути гнучкими та швидко адаптуватись до нових викликів. Студентам також вдалось вразити експертів своєю креативністю. Тож, не зупиняємось на досягнутому! Уперед, до нових знань!»

Студенти також у захваті від проєкту. «Мені подобається той факт, що лекції ведуть різні люди,  діляться своїм власним досвідом. Це доволі новий для мене формат, оскільки я звик, що лекції зазвичай веде 1-2 людини. Своєрідна гра за власними правилами наштовхнула мене на думку, що саме у маркетингу цитата “Більше голів = більше думок” грає одну з ключових ролей, — ділиться своїми враженнями Влад, студент курсу Customer Experience (MAMI/НАУКМА). — Також хотілося б зазначити, що лектори діляться досвідом зі своїх сфер, що є вкрай важливо для маркетингу. Кожна сфера має певні нюанси/аспекти/лайфхаки на які важливо зважити та спиратися під час роботи. Загалом, кожна дисципліна має певну фішку та по-своєму цікава для усіх. Цей триместр максимально поглиблений саме у маркетинг, та націлений на практичні скіли — у цьому є свої вайби».

“Другий рік повномасштабного вторгнення впевнив у потребі в сильних фахівцях. Тих, хто зможе взяти на себе розвиток нашої економіки та бізнесу — і зараз, коли від цих сфер залежить наша перемога, і після неї, коли ми станемо на шлях відбудови, — наголошує Наталія Морозова, голова правління МАМІ. — Саме тому з кожним роком реалізації програми Customer Experience, зʼявляється все більше впевненості у тому, що цю потребу в Україні закриють наші випускники. Кожен — із сильними навичками комунікації та стратегічного планування, а найголовніше — зі свіжим поглядом та вірою у зміни”.

Теги: навчанняосвіта

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

29 та 30 травня в Києві відбудуться заходи Ukrainian Creative Stories 2025. Два дні глибокого занурення в рекламний креатив, брендинг, дизайн і технології, сучасні тенденції і виклики рекламної індустрії. Власним...

Читати даліDetails

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

Як знайти роботу мрії: на CASES вийшов безоплатний курс за участі N-iX, MacPaw та Netpeak Group

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.