• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Коли слова вбивають. В Україні розробили проєкт, що аналізує геноцидну риторику

29 Листопада, 2023
Час прочитання: 1 хв.
A A
Коли слова вбивають. В Україні розробили проєкт, що аналізує геноцидну риторику
Share on FacebookShare on Twitter

Український Інститут та креативна агенція Bickerstaff.932 розробили проєкт для моніторингу геноцидної риторики – Genocide Speech Monitor. За допомогою нього можна аналізувати рівень геноцидної риторики у публічних висловлюваннях лідерів різних країн.

Genocide Speech Monitor

Проєкт присвячений 90-тій річниці Голодомору в Україні та ще раз демонструє циклічність історії:

У 1932 році Сталін заявив: “Якщо ми не почнемо виправляти ситуацію в Україні, ми можемо втратити Україну”. Це були не просто слова, за ними слідували конкретні дії – штучний голод на території України, смерті понад 4 млн українців, та 1 млн – втрати ненародженими.

90 років по тому, 21 лютого 2022 року, ми чуємо від Путіна – “сучасна Україна була цілком і повністю створена Росією, точніше, більшовицькою, комуністичною Росією”. За три дні Росія розпочала повномасштабний наступ на Україну.

Володимир Шейко, Генеральний директор Українського інституту, розповідає про цілі інформаційного проєкту: “Вшановуючи 90-і роковини Голодомору 1932-1933 років в Україні, ми розповідаємо світові правду про цю трагедію, її передумови та наслідки. Геноцид не трапляється раптово, це спланований і послідовний терор, який супроводжується геноцидною риторикою його ідеологів. Ми створили Genocide Speech Monitor — практичний інструмент для іноземних аудиторій, який дозволяє відстежувати таку риторику як у контексті Голодомору, так і подій сьогодення.”

Кожна трагедія має свої відстежувані ознаки. У випадку геноциду, це слова диктаторів та представників влади, що можуть вказувати на їхні майбутні наміри. “Ми можемо провести чіткі паралелі між риторикою та діями Кремля в 1932-1933 роках та сьогодні. Це непокаране зло, яке знову повернулося в Україну. Цим проєктом ми закликаємо інші країни звертати увагу на заяви їх лідерів та лідерів сусідніх країн.” – розповідає Марія Кочуренко, стратегиня у Bickerstaff.932  – українській креативній агенції, що займається розробкою та втіленням проєкту на замовлення Українського інституту.

Додатково сайт дозволяє проаналізувати на рівень геноцидної риторики будь-яке висловлювання довжиною до 12 000 слів – до прикладу, промову чи публічне висловлювання лідера країни.

Інструмент повністю безкоштовний і доступний для використання у всіх країнах світу. Надалі планується розширення його функціоналу, аби штучний інтелект міг у режимі реального часу аналізувати публічну інформацію з відкритих джерел та виявляти геноцидну риторику у словах лідерів країн.

Довідка:

Інформаційний проєкт розроблений Українським інститутом у співпраці з Українським інститутом національної памʼяті, Національним музеєм Голодомору-геноциду, креативною агенцією Bickerstaff.932, та студією розробки програмного забезпечення hiddenhint.

Сайт:

https://speech-monitor.ui.org.ua/

Теги: інформаційна війнаісторіякреативтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.