• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Освітня кампанія з потужною конверсією: як OMG agency та креативна студія «Думи» створили святкову активність для сухариків Flint

21 Листопада, 2023
Час прочитання: 2 хв.
A A
Освітня кампанія з потужною конверсією: як OMG agency та креативна студія «Думи» створили святкову активність для сухариків Flint
Share on FacebookShare on Twitter

Чи можливо нині створити рекламну кампанію, що буде дійсно на часі, з  потужним освітнім складником і дійсно нести користь? На прикладі нашого кейсу для Flint показуємо, що так!

Останнім часом інтерес до всього українського, історії та культури зокрема, постійно зростає. Цей тренд успішно використовують бренди не лише в контенті, а й у рекламних кампаніях.

Під час створення креативної концепції ми поставили за мету не лише адаптувати цей тренд у кампанії, а й реально дати користь і цінність користувачам. Як наслідок, фактор освітнього складника й користі також сприяв підвищенню конверсії, збільшенню кількості учасників і підписників.

У чому полягала ідея?

Останнім часом кожне місто України нам рідне, ми переживаємо та співчуваємо кожному мешканцю. Саме тому у кампанії вирішили дати можливість українцям привітати кожне місто окремо, написати в «листі місту» свої теплі слова любові й підтримки.

Тому основним креативним рішенням стала яскрава платформа — інтерактивна лендинг-мапа України, на якій ми дібрали цікаві факти про великі й малі міста України. Користувач міг натиснути на будь-який регіон і написати своє привітання, а ще — дізнатися цікавий факт про обласний центр.

Святковий лендинг вийшов яскравий та цікавий і дав потужну конверсію.

Flintкривати Україну також допомагали блогери, що підтримали активність у соцмережах у межах загальної кампанії та створювали власний віральний контент.

Розповідали про свої міста, ділилися фактами, що відомі лише місцевим, і дізнавалися у містян їхні знання про рідне місто!

За правильні відповіді учасники опитувань отримували лімітовані пачки сухариків, святковий настрій і нові знання. Ось така вийшла освітня комунікація!

Блогери закликали перейти на лендинг і написати привітання, адже там усіх учасників чекав розіграш унікального святкового боксу від Flint.

Для наповнення боксу ми вибрали справжню українську мотанку, а також разом із Flint і художницею створили лімітований мерч із чудовими ілюстраціями.

 

«Мені сподобалося, що з клієнтом одразу спіймали цю хвилю — нам потрібні блогери з креативним контентом, які вміють адаптовувати сценарій під себе й класно взаємодіяти з людьми. Я дуже задоволена рекламною кампанією, оскільки ми не просто досягнули КРІ, а й створили реально класну комунікацію з приємним фідбеком, що реалізувалася в трендовому стилі «опитування незнайомців», — Роза Багдасарян, інфлюенс-менеджерка OMG agency.

@biletska.viktoria

А ви знали яка кількість населення Львова?🤔 Не забудь привітати своє місто, посилання на сайт зможеш знайти в описі 👇🏻 @Snack House 🇺🇦 також бери участь у розіграші Flint-боксів🤩 flintкривайукраїну flint flintкриття

♬ оригінальний звук – Вікторія Білецька

@murafa_

Flintкриваємо популярні місця Києва разом з Flint! Хочеш крутий бокс з мерчем та сухариками ? – переходь на аккаунт @Snack House 🇺🇦 👈 та дізнавайся, як взяти участь в pозігpаші подарунків від Flint! #flint #flintкриття #flintкривайукраїну

♬ оригинальный звук – murafa

У результаті кампанії нам удалося зробити віральну кампанію із соціальною складовою, залучити різноманітні маркетингові інструменти й перевиконати KPI.

«До високої конверсії та успішно виконаних KPI, звісно, приємно додати, що нам удалося привітати Україну зі святом, яке цьогоріч важливе як ніколи, — з Днем Незалежності! Ми отримали багато емоційних і щирих відгуків від фоловерів», — Тоня Кузьміч, креативна директорка OMG agency.

Теги: блогикреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

Міжнародна експансія бізнесу починається з визначення конкурентної стратегії і відповіді на питання – яку цінність бізнес може дати міжнародному ринку? Motorimpex в Україні – це компанія №1 з гідравліки з...

Читати даліDetails

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Як увійти до Національного рейтингу креативності комунікаційних агентств 2025

11 Квітня, 2025
Маркетинг і Комунікації

GOLDEN DRUM АНОНСУВАВ СКЛАД ЖУРІ

18 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.