В Лондоні 10-го листопада пройшла церемонія вручення нагород одного з найважливіших міжнародних конкурсів дизайну паковання Pentawards.Gutsulyak.Studio та творчий директор Юрко Гуцуляк серед переможців конкурсу з дизайном паковання українського бренду «Біло». Робота отримала бронзову нагороду.
Мета конкурсу — це пропагування якісного дизайну серед компаній-виробників, креативних агенцій, ЗМІ та шанувальників візуальної творчості. Особливістю конкурсу є те, що роботи оцінюють не лише з точки зору естетичної привабливості, але й приділяють значну увагу маркетинговій складовій. Так в цьому році журі складалося з 50-ти учасників, а за 16 років на конкурс надійшло понад 30 000 робіт із понад 95 країн.
Всі роботи переможці публікуються компанією TASCHEN, що є світовим лідером з видавництва книг про мистецтво та візуальну культуру. Разом з премією Pentawards вони започаткували спеціальну серію книг The Package Design Book.
Нагадаємо, в арсеналі Gutsulyak.Studio до цього вже були дві нагороди Pentawards: за лімітовану серію пива Velkopopovicky Kozel від компанії Ефес Україна (і це перша нагорода Pentawards в історії українського дизайну) в 2013 році та дизайн соків «Рідна Марка» від Першої Приватної Броварні в 2014 році.
Про роботу-переможця:
Продукція Білоцерківської Агропромислової Групи вже давно завоювала прихильність численних шанувальників молочних продуктів, тому створення інноваційного бренду «Біло» було логічним кроком для виходу на національний ринок. Сегмент набілу в Україні є вкрай конкурентним і дизайн є одним з найважливіших маркетингових інструментів. Попри велику прихильність конкурентів до білого кольору, команда замовника прийняла рішення позиціюватися саме, як «білий» бренд. Відтак, Gutsulyak.Studio прийняли виклик створити найбіліше паковання на ринку. Найперше дизайн агенція запропонувала виділити перші чотири літери в імені «Білоцерківське», щоб зрештою скоротити назву лишень до «Біло». Далі велася робота зі створення візуальної концепції, яка б дозволила зберегти максимальну кількість чистого простору та необхідну емоційність попри вкрай аскетичний підхід. На сьогодні «Біло» є чи не найпомітнішим молочним брендом на полицях українських супермаркетів, який впевнено полонить серця смачною продукцією.