• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Нова рекламна кампанія Pizza Express

22 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Британська мережа ресторанів Pizza Express запустила схему лояльності та рекламну кампанію, оскільки вона веде бренд у новому напрямку під керівництвом нещодавно призначеної директорки з маркетингу Шаді Холлівелла.

Вперше для мережі команда розробила схему лояльності «The Pizza Express Club», яка нагороджуватиме клієнтів балами за кожну куплену страву.

Запуском схеми є рекламна кампанія, озвучена коміком і випускником Peep Show Девідом Мітчеллом, який був залучений до довгострокового партнерства для підтримки маркетингових зусиль.

Створене разом із Truant London у співпраці з VB&P, нове позиціонування знаменує початок нового напрямку для бренду High Street. Реклама буде розширена на традиційних телеканалах, а також на цифрових соціальних мережах.

«Разом з усіма нашими талановитими партнерами ми оживляємо один з улюблених брендів нації», — сказала Шаді Холлівелл, головний клієнтський директор Pizza Express.

Pizza Express

«Спочатку з двома захоплюючими пропозиціями — запуском Pizza Express Club, першої програми лояльності, яка винагороджує вас щоразу, коли ви обідаєте, та нашої інноваційної упаковки для обіду».

Це перша кампанія, запущена після того, як Хеллівел приєдналася минулого року з Three UK. Вона прийшла в той час, коли бренд стояв на порозі змін після розпродажу попереднім власником Hony Capital, що принесло з собою закриття 73 з 450 торгових точок.

«Цей новий напрямок є несподіваним поворотом в історії бренду, який, сподіваємося, змусить клієнтів більш позитивно сприймати компанію», — додав Саймон Лаббетт, співзасновник і виконавчий креативний директор Truant.

«Лояльність до бренду дуже велика, тому цілком логічно ввести один із найщедріших клубів лояльності».

Джерело


Читайте також:

Прогнози Atlas, Ukrainian Fashion Week, КМЕФ та EIF: яким буде майбутнє івент-індустрії?

Теги: дизайнкреативновини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Кожен чув фразу “Ти не ти, коли голодний”, адже Snickers успішно використовує цей рекламний слоган вже понад 15 років. Ми пам'ятаємо бодай одну із версій реклами, яка демонструє, що голодними...

Читати даліDetails

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.