Дизайнери Люк Пауелл і Джоді Хадсон-Пауелл співпрацювали з технологічною туристичною платформою Impala, щоб створити новий стиль бренду, який зображає привабливу сторону своїх послуг. Усе це частина зусиль, спрямованих на створення більш справедливої та стійкої екосистеми для Impala та її аудиторії.
Візуальна мова
Фрази «подорожі, де домінують технології» та «від бізнесу до бізнесу» не є найпривітнішими чи доступними. Це був виклик, який стояв перед Hudson-Powell, оскільки їм було доручено розробку ребрендингу Impala з новою ідентичністю: створити зовнішній вигляд, який продемонстрував би таку ж любов до подорожей, як і до аудиторії.
Щоб досягти цього більш доступного тону, новий зовнішній вигляд Impala зосереджений на чіткій стратегічній структурі Hudson-Powell. Він включає доброзичливий тон, барвисту візуальну ідентичність та індивідуальний шрифт. Важливо, що всі ці елементи повинні бути доступними, мати прямий зв’язок для подорожей і безперешкодно втілюватися в продукти Impala.
Щоб досягти всіх цих критеріїв, Hudson-Powell черпав натхнення з повсякденної графічної мови подорожей: символи та вивіски, екрани з розкладом аеропорту, залізничні квитки та ярлики багажу. Вони миттєво викликають хвилювання, яке відчувають мандрівники, готуючись вирушити в подорож.
Графічна мова
Основний шрифт Impala, названий Impala Supply, є адаптацією оригінального шрифту Supply від PangramPangram. Завдяки точним вигинам і гострим кутам, натхненним промисловим дизайном, його жирні форми ще більше зображають типографіку авіаквитків.
Навіть стилізований прохолодний синій логотип Impala охоплює цю графічну мову. Дизайнери Hudson-Powell поєднали зображення компаса з гладким профілем імпали (антилопи, яка втілює швидкість та ефективність). Це поєднання основних меседжів дало змогу кристалізувати суть бренду в одне зображення.
Палітра кольорів була спеціально підібрана за двома основними ознаками: привабливість та спокій. Створюючи насичені відтінки заходу сонця, піску та моря, новий стиль Impala фіксує все, що мандрівники сподіваються відчути, подорожуючи земною кулею.
Довершенням нового дизайну Impala є система барвистих типографічних тегів і кнопок, натхнених подорожами. Поряд із трьома різними наборами піктограм, які поділяються на функціональні, ілюстративні та технічні дизайни, Hudson-Powell вдалося створити вражаючий ребрендинг, який органічно поєднує онлайн-середовища для своїх клієнтів, а також гарантує, що Impala виділяється в конкурентному світі B2B. подорожі.
Читайте також:
«Чіп і Дейл: Рейнджери-рятувальники» від Disney Plus