Ілюстратор із Шеньчженя підносить повсякденні предмети, тонко підлаштовуючи елементи реальності та досліджуючи концепцію метаморфози.
«Мені подобається записувати життя у церемоніальний, стислий і потужний спосіб», — розповідає Цзюньсянь Чен. Це найбільш очевидно в його нещодавній серії Daily Observation, де Цзюньсянь підкреслює тонку красу повсякденних подій — баскетбольний м’яч, що падає в обруч, або чистий згин простирадла, що висихає. Автор ретельно налаштовує візуальну конструкцію об’єктів, наприклад, як вентилятор може набувати вигляду квітки або леза ножиць стають витягнутими й елегантними, ніби внутрішня робота годинника. Його творче око спрощує форми, які він бачить навколо себе, і викладає їх у яскраві блоки чистого кольору.
Маючи досвід розробки візуалізації бренду, Цзюньсянь вміло сприймає просту ідею та втілює її в цікавому чи гумористичному вигляді. Його серія Wear a Mask інтерпретує повсякденний акт носіння маски, який став нормальним під час пандемії, у дивне, метаморфічне дослідження.
«Одного дня я зняв маску, повернувшись додому, і виявив, що на моєму обличчі з’явилися смуги, тому я думав про те, чи вплине довготривале носіння маски на риси обличчя людей». Хоча ми загалом звикли до приглушених голосів і прихованих виразів обличчя, які викликає носіння маски, серія картин Цзюньсяня розширює цей образ. Відбувається дивна трансформація: «ніс здавлений, обличчя деформоване, вуха висунуті вперед, а маска й обличчя зовсім з’єднані». Хоча серія Daily Observation — це «просто кумедне перебільшення, жарт», автор пропонує інтригуюче дослідження стану людських взаємодій під час пандемії та викликає зацікавленість щодо того, що ж відбувається за маскою.
Іншим проєктом, який містить елемент метаморфози, є остання ілюстративна серія Hu! Yes. Серія святкує прихід китайського Нового року та всі буденні справи Цзюньсяня на найближчі місяці. Ми бачимо, що він зайнятий цілим рядом дій: читає книги, займається фізичними вправами, п’є більше води та їсть здорово. Але оскільки 2022 рік — рік Тигра, фігура автора перетворилася на веселого персонажа людини-тигра. Цзюнсяну сподобалося грати з «антропоморфними метафорами» у цій серії та поєднувати цей ігровий елемент із тим, що йому вдається найкраще: підносити повсякденне життя та пов’язані з ним об’єкти до моментів споглядання та краси.
Читайте також:
«Іноді невизначеність може бути хорошою»: Себастьян Курі обговорює силу ілюстрації