Немає нічого більш терапевтичного, ніж покласти ручку на папір. Нижче ілюстратор із Лос-Анджелеса розповідає, чому.
«Це була неабияка подорож», — каже Себастьян Курі про те, що змінилося з того часу, як команда It’s Nice That востаннє про нього говорила. Він не тільки зробив крок як фрілансер, він також створив свою студію, приєднався до ілюстраційної агенції Handsome Frank, а потім — зі своєю дружиною, дизайнером текстилю Макареною Лузі — переїхав до Лос-Анджелеса, Ванкувера, Барселони, Буенос-Айреса і знову в Лос-Анджелес, де вони зараз проживають.
Бути зайнятим було б цілком непогано для цього творця, але він радий, що вони обоє нарешті влаштувалися серед хаосу, навіть якщо їх змусила до цього пандемія. «Мені довелося змінити всю свою анімаційну кар’єру через поганий баланс між роботою та особистим життям, і я не хочу повторювати цю помилку», — розповідає він.
Останніми роками Себастьян почав використовувати діловий підхід до своїх ілюстративних проєктів — він заздалегідь дізнається про графіки, контракти, ліцензію на використання та загальні галузеві ноу-хау. Усе це допомогло його роботі розвиватися, а це означає, що він більше зосереджений (і вибірковий) на проєктах, які відповідають його духу та тону голосу. «Я малюю радісні, прості й зазвичай барвисті речі», — додає він. Насправді немає кращого опису, тому що роботи Себастьяна надзвичайно чарівні у своїх яскравих композиціях і яскравих кольорових палітрах. «Мені подобається працювати над проєктами, які гучні та створюють сенс з емоцій. Я резоную з такими речами».
Себастьян ніколи не був прихильником жорсткої рутини. Він працює інтуїтивно та зі стилем, створюючи розкішні сцени та персонажів, які щасливо гарцюють у його радісних всесвітах. Одним з останніх яскравих прикладів є співпраця з компанією Carzoglio, що базується в Буенос-Айресі, Себастьян фантазує на теми сну, ранкового часу, мрій та сніданку. Це одна з його улюблених тем, яка захопила його зненацька, в результаті чого утворилося фотографічне зображення з рослинами, яйцями, калюжами та шматками бекону. Моделлю є сам Себастьян, і команда сфотографувала його в місцевому районі, одягненого в піжаму бренду та з сонним обличчям. «У той час ми були дуже близько до квіткового ринку, тому в цій серії є маса квітів і рослинних малюнків, — зауважує він. — Я зосереджувався на різних речах, одна з них стосується сніданку та прокидання дійсно голодним». Між тим, є також менш очевидні елементи, як-от мрія про електронні листи або завантаженість роботою.
У серії Lockdown, постійному проєкті, який несподівано розпочався через карантин, Себастьян грається з обмеженнями тіла. Він також включив грайливу суміш текстур, пензлів і абстрактних форм у своєрідне рівняння, де викривлені тіла поєднуються з невідповідними комбінаціями кольорів. «Я пам’ятаю невизначеність того часу і те, яким маленьким стало моє життя; прокидаюся, дивлюся на мобільний телефон, п’ю каву, залишаюся вдома і, можливо, катаюся на велосипеді по околицях, — каже він. — Усі ці звички стали маленькими ідеями на моїх ескізах і опинилися тут». Ця серія — і всі його роботи, якщо на те пішло — демонструють цілющу силу творчості, коли справа доходить до психічного здоров’я та натхнення.
«Іноді невизначеність може бути хорошою річчю, — підсумовує він. — Я не знав, що буду робити з цими малюнками, і оглядаючись назад, можу сказати, що ця серія вийшла захопливою та веселою саме через мій сумнів».
Читайте також:
Сміливі та потойбічні 3D-ілюстрації Кілі «Поі» Маєвскі сповнені драматизму
Дизайнери Нам Хюйн і Марк Боле зі студії N&MS запускають серію цікавих сумок