Цей ролик, що інтригує і втримує увагу аж до самого кінця, є начебто простою історією про доставку піци. Але дійсно дивним в цьому відео від інтернет-провайдера O2 є той непростий шлях на найвищий поверх, який доводиться пройти доставниці.
Замовники цієї злощасної піци живуть на самому вершечку фантастичної вежі, зліпленої з різноманітних багатоповерхівок, які хитко здіймаються аж до неба. І кожна квартира тут втілює в собі якийсь певний стиль життя та інтер’єру: від покоління Z до покоління «бебі буму», від геймерів до фанатів йоги.
Мета цього ролика — привернути увагу до стаціонарної інтернет-мережі Internet@Home, яку пропонує провайдер O2. Мовляв, вона придатна і для стрімінгу, і для роботи, і для відеоблогерів, і для любителів потанцювати під онлайн-радіо…
І подана ця пропозиція була у на диво креативний спосіб.
Ролик було створено режисером Родріго Сааведра з продакшн-компанії Rekorder і креативниками 3D-продакшн-студії Sehsucht Munich. Декорації для цієї гіпнотичної подорожі від О2 на найвищий поверх були спеціально зроблені такими, щоб наслідувати стиль режисера Веса Андерсона (зокрема й кутом зору типу «муха на стіні»).
Міхаель Фалькенштайнер, бренд-директор O2 / Telefónica Deutschland, пояснює: «Своєю попередньою кампанією ми успішно продемонстрували якість мобільної інтернет-мережі O2. Але водночас O2 має найширшу в Німеччині стаціонарну інтернет-мережу. … Тому ми й хочемо зробити O2 відомим брендом ще й у цій категорії, додавши помітності сервісу Internet@Home і вкорінивши бренд O2 у свідомості споживачів, коли мова заходить про стаціонарні інтернет-мережі».
Читайте також:
Інфографіка на дроні: провайдер O2 візуалізує свою мережу 5G.
Кращі азійські кампанії телеком-провайдерів з добірки Cannes Lions.
Телеком-провайдер Felix Mobile створив мурал, який вилучає з повітря вуглекислий газ.