Після такого оригінального креативу від Nissin Cup Noodle локшина може почати ввижатися в кожній швабрі…
Зазвичай швидко піднята з підлоги їжа не вважається такою, що взагалі падала. Але про швабру-локшину бренду Nissin Cup Noodle цього не скажеш. Створено такі швабри було на знак підтримки спорту цим брендом, який в Японії став спонсором баскетбольного турніру для старшокласників Winter Cup 2021.
Чотири такі швабри було використано за призначенням, щоб витирати вологу з підлоги спортивної зали — по одній на кожен куток приміщення. Виглядають вони як перевернутий стаканчик з локшиною, з якого ця локшина, приправлена м’ясом, креветками, яйцем тощо, і висипається. Смакота!
Харука Аокі, що відає корпоративними комунікаціями в Nissin, зазначає: «Ми хотіли створити щось таке, що зробило б турнір Winter Cup ще цікавішим. Ідея з фотографіями в соцмережах спала нам на думку, коли ми помітили, що швабри на баскетбольних майданчиках є дуже схожими на локшину в стаканчику».
«Nissin Foods Group підтримує численні спортивні події, спираючись на ту філософію, що «їжа та спорт — це колеса, на яких рухається здоров’я», якої свого часу притримувався Андо Момофуку, засновник Nissin», — пояснює Харука Аокі виданню Muse.
Ставити на потік такі швабри з локшини компанія наразі не планує, хоча випуск маленьких домашніх варіантів і є непоганою запасною ідеєю. Може, хоч це змогло б зробити прибирання оселі (уявіть лише!) приємною справою…
Читайте також:
Цікаво про нецікаве: бренд швабр Vileda розповідає про себе у запальному танці.