• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Alibaba створює віртуальну програму для зимових Олімпійських ігор

10 Лютого, 2022
Час прочитання: 1 хв.
A A
Alibaba створює віртуальну програму для зимових Олімпійських ігор
Share on FacebookShare on Twitter

Компанія Alibaba створила віртуальну програму впливу на Зимові Олімпійські ігри 2022 року в Пекіні, яка має продемонструвати свої цифрові інновації.

Віртуальна інфлюенсерка на ім’я Донг Донг — 22-річна дівчина, яка має людські риси характеру та яскраву особистість і добре розбирається у спілкуванні з аудиторією.

Хоча її головна мета — рекламувати олімпійські товари за допомогою прямих трансляцій, Донг Донг також може відповідати на запитання глядачів і використовувати жести тіла, як-от танці, щоб спілкуватися з ними.

Alibaba пояснили, що використовували широкий спектр інструментів, таких як текст у мовленні, обробка природної мови (NLP), синтез емоційного мовлення та комп’ютерний зір, щоб оживити Dong Dong.

«Наша амбіція полягає в тому, щоб використовувати хмарні технології, щоб надати Зимовим Олімпійським іграм цифровий підйом і показати вболівальникам можливості, пов’язані з хмарними послугами та послугами платформ електронної комерції», — сказала Сяолун Лі, лідерка віртуальної компанії Alibaba.

«Ось чому ми розробили Донг Донг, сподіваючись, що хмарна віртуальна інфлюенсерка зможе створити кращу взаємодію з молодими користувачами мережі захоплююче та природно».

Вона додала: «У майбутньому ми розширимо технологічні кордони ще далі, щоб створити захоплюючу змішану реальність. Цифрові персони або віртуальні впливові особи знайдуть нові способи взаємодіяти зі своєю аудиторією за допомогою захоплюючих вражень або налаштувань у стилі метавсесвіту, чи то під час масштабних глобальних спортивних подій, таких як Олімпійські ігри, віртуальні конференції чи екскурсії 3D-виставками. Крім того, вони також можуть бути дуже корисними своїми практичними здібностями як старанні, розумні та ефективні помічники журналістам».

Джерело


Читайте також:

Арнольд Шварценеггер і Сальма Хайєк електрифікують зарядку BMW для Super Bowl

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїновини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Відповідальність

Освіта як основа національної стійкості: в Україні стартує партнерська ініціатива MSAgency Club

17 Липня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Скільки заробляють креативники під час війни? Дослідження зарплат за 2025 рік від idealer$ та ВРК
Аналітика

Скільки заробляють креативники під час війни? Дослідження зарплат за 2025 рік від idealer$ та ВРК

17 Липня, 2025
Алгоритми соцмереж vs. людський мозок: хто кого переграє?
М'язи

Алгоритми соцмереж vs. людський мозок: хто кого переграє?

15 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.