Компанія Alibaba створила віртуальну програму впливу на Зимові Олімпійські ігри 2022 року в Пекіні, яка має продемонструвати свої цифрові інновації.
Віртуальна інфлюенсерка на ім’я Донг Донг — 22-річна дівчина, яка має людські риси характеру та яскраву особистість і добре розбирається у спілкуванні з аудиторією.
Хоча її головна мета — рекламувати олімпійські товари за допомогою прямих трансляцій, Донг Донг також може відповідати на запитання глядачів і використовувати жести тіла, як-от танці, щоб спілкуватися з ними.
Alibaba пояснили, що використовували широкий спектр інструментів, таких як текст у мовленні, обробка природної мови (NLP), синтез емоційного мовлення та комп’ютерний зір, щоб оживити Dong Dong.
«Наша амбіція полягає в тому, щоб використовувати хмарні технології, щоб надати Зимовим Олімпійським іграм цифровий підйом і показати вболівальникам можливості, пов’язані з хмарними послугами та послугами платформ електронної комерції», — сказала Сяолун Лі, лідерка віртуальної компанії Alibaba.
«Ось чому ми розробили Донг Донг, сподіваючись, що хмарна віртуальна інфлюенсерка зможе створити кращу взаємодію з молодими користувачами мережі захоплююче та природно».
Вона додала: «У майбутньому ми розширимо технологічні кордони ще далі, щоб створити захоплюючу змішану реальність. Цифрові персони або віртуальні впливові особи знайдуть нові способи взаємодіяти зі своєю аудиторією за допомогою захоплюючих вражень або налаштувань у стилі метавсесвіту, чи то під час масштабних глобальних спортивних подій, таких як Олімпійські ігри, віртуальні конференції чи екскурсії 3D-виставками. Крім того, вони також можуть бути дуже корисними своїми практичними здібностями як старанні, розумні та ефективні помічники журналістам».
Читайте також:
Арнольд Шварценеггер і Сальма Хайєк електрифікують зарядку BMW для Super Bowl