Коли минулого місяця (14 січня) на наші екрани вийшла анімаційна антологія Netflix The House з тривожним гуркотом, режисери Nexus Studios Ніколас Менард і Маншен Ло відкрили перші скрипучі двері за допомогою намальованої від руки заголовків. The House відкривається екскурсією будинком для вступної сцени. Маншен і Ніколас зіткнулися зі значною проблемою: за ці 30 секунд створити настрій для трьох різних світів The House, створивши при цьому щось візуально відокремлене від анімації.
Режисери Емма де Свеф, Марк Роелс, Нікі Ліндрот фон Бар, Палома Баеза і продюсер Nexus.
«З нашого першого спілкування з режисерами The House ми одразу зрозуміли, що нам потрібен візуальний контраст між вступом і фільмами; 2D-анімація була простою», — розповідають Маншен і Ніколас. Гравюри на дереві дев’ятнадцятого століття були використані як відправна точка, допомагаючи сформувати чіткий візуальний підпис для послідовності: «елегантний», але «наповнений напругою», як вони висловлюються. Що стосується цього настрою, режисери пояснюють, що знайти правильний тон було актом балансування: «Не всі три фільми — це жахи, тому ми постійно намагалися переконатися, що [послідовність] не була надто примарною».
Щоб створити візуальну мову, яка б представляла всі три фільми, Маншен і Ніколас «інстинктивно» звернулися до «нейтральності» чорного та білого через їх потенціальної загадковості. Вони також посилалися на окремі елементи фільму в заголовку; наявність живих рухомих сходів вказує на архітектора, який постійно змінює план будинку у фільмі Емми де Свеф і Марка Роелса.
«При перегляді антології нас вразило те, що, хоча будинок мав схожі риси від розділу до розділу, він, здавалося, не мав певного планування, — пояснюють Маншен і Ніколас. — Це змінило форму. Це надавало досить моторошний вид просторам, показаним у фільмах; людина намагається створити ментальну карту місця. Тож це була чудова основа для теми нашої вступного ролика».
В іншому місці режисери співпрацювали з дизайнером Джоліном Массоном для шрифту; Було використано Brick Ферміна Герреро, тип, заснований на «старих вивісках пабу Brick Lane», що завершує вигляд віньєтки чорних відбитків на чорному екрані. Вони пояснюють, що цей тип також був доречним, щоб представити світ, натхненний Англією. Для останніх штрихів анімації Маншен і Ніколас стверджують: «Ми схильні бути аніматорами, тому ми змусили нашого аніматора Дункана Гіста анімувати сходи вручну. Те ж саме стосується нашого аніматора Айріс Аболс, яка ретельно анімувала стилізовані орхідеї, переконавшись, що кожна пелюстка має чудовий об’єм».
Читайте також:
Моторошний анімаційний фільм The House виходить на Netflix