• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Ролик Greenlight до Супербоулу наочно показує, чому навчати про фінанси треба змалечку

10 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Навчити своїх дітей витрачати розумно — непросте завдання для батьків. Тому фінтех-платформа Greenlight і вирішила в своєму першому ролику до Супербоулу заохотити батьків скористатися для цього її рішенням.

А щоб переконати глядачів, що фінансова грамотність — це не нудно, вона задіяла одного з навпізнаваніших татів американського телебачення — Тая Баррелла, відомого своєю роллю в телесеріалі «Американська сімейка» (Modern Family).

За 30 секунд ролика Баррелл встигає придбати цілу купу абсурдних речей: яхту, що є майже тезкою «Титаніка», середньовічний обладунок, власну механічну копію, реактивний ранець, крилатого пегаса… На кожну таку пропозицію він відповідає доленосним «Я візьму це!»

Аж доки черга не доходить до дорогущих кросівок, на яких його гроші закінчуються. І в цей момент камера розвертається і показує батька з двома доньками, які із цікавістю та співчуттям спостерігають це дійство. Мовляв, ось чому ми з мамою навчаємо вас на Greenlight про гроші.

Загалом, як зазначає видання The Drum, в цьому ролику є аж три речі, які добре резонують із аудиторією. По-перше, це гумор — найнадійніший елемент успіху роликів до Супербоулу. По-друге, головний герой — актор, якого багато хто впізнає за його роллю непоштивого дурника в «Американській сімейці», щоправда в ролику його наївність втілюється переважно у фінансових рішеннях. А це веде до третього важливого елементу — апелювання до життя реальних людей. Звісно, мало хто під впливом моменту купує повітряну кулю із власним портретом. Але є чимало людей, яким доводилося скрутно після невдалого фінансового рішення або яким складно було довго втримуватися в рамках особистого бюджету.

Причина цього є, зокрема, і в тому, що фінансова грамотність часто сприймається чимось складним і нудним. Цей негатив і намагається змінити своєю кампанією до Супербоулу фінтех-платформа Greenlight, представивши фінансову грамотність як дещо доступне й цікаве для всієї родини.

«Ми — лідер цієї категорії і, власне, творець цієї категорії, — стверджує Рейчел Гамільтон, директорка з маркетингу Greenlight. — Коли ми замислилися про рекламу під час показу Супербоулу, нам пощастило мати хороші дані про успіх нашої реклами на телебаченні та взагалі. І ми побачили, що спорт — це для нас дуже вдалий вибір. Ми прагнемо досягти батьків, а під час трансляції спортивних подій наживо і батьки, і діти збираються перед екраном. Тож це — хороший спосіб досягти батьківської аудиторії та привернути до себе увагу. І ці дані й впевнили нас у доцільності такого кроку».

А крок не малий, адже цього року 30-секундний ролик під час трансляції Супербоулу коштує близько 6,5 мільйонів доларів.

Джерело


Читайте також:

Сінгапурська AR-кампанія змусила банкноти заговорити.

Канадська 20-доларова банкнота за допомогою AR закликає до екоінвестицій.

Теги: відеогуморкреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

М'язи

Алгоритми соцмереж vs. людський мозок: хто кого переграє?

15 Липня, 2025
Аналітика

Скільки заробляють креативники під час війни? Дослідження зарплат за 2025 рік від idealer$ та ВРК

17 Липня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму
Відповідальність

Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму

16 Липня, 2025
Освіта як основа національної стійкості: в Україні стартує партнерська ініціатива MSAgency Club
Відповідальність

Освіта як основа національної стійкості: в Україні стартує партнерська ініціатива MSAgency Club

17 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.