• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Universal, Snap організували віртуальний концерт для просування пісні J-Lo «Marry Me»

7 Лютого, 2022
Час прочитання: 1 хв.
A A
Universal, Snap організували віртуальний концерт для просування пісні J-Lo «Marry Me»
Share on FacebookShare on Twitter

Snap і Universal Pictures влаштували перший у своєму роді віртуальний концерт для реклами майбутнього комедійного фільму «Marry Me». Концерт розроблений імерсивною розважальною компанією Oz.

Universal, Snap і Oz перенесуть «Marry Me» в метавсесвіт для віртуального концерту за участю Дженніфер Лопес і Малуми, який пов’язаний з передумовою фільму. У фільмі «Marry Me» мульти-гіфенати грають музичних суперзірок, які збираються одружитися на сцені, а персонаж Лопес вирішує вийти заміж за незнайомця з аудиторії (Оуен Вілсон), коли дізнається, що персонаж Малуми був невірним.

Користувачі Snapchat можуть отримати повний досвід віртуального концерту, з’явившись у натовпі у формі Bitmoji. Учасники також можуть випускати віртуальних голубів, коли Лопес виконує пісню про кохання, запускати лазери та безліч інших дій, таких як віртуальні танцювальні рухи та пускання бульбашок. Інтерактивні елементи демонструють деякі сильні сторони метавсесвіту, з’єднання віртуального і реального світів, яке стало центром уваги технологічних платформ і маркетологів.

«В Universal ми завжди шукаємо новаторські способи залучення аудиторії. Snapchat продовжує надавати інноваційні, креативні способи зробити це», — сказав Алекс Сенгер, виконавчий віцепрезидент глобального цифрового маркетингу Universal Pictures.

В той час як такі бренди, як McDonald’s і Miller Lite, вирушили в метавсесвіт як спосіб зв’язатися з цифровими споживачами, багато людей все ще не знайомі з цією концепцією. Такі активації, як віртуальний концерт «Marry Me», можуть служити воротами до метавсесвіту, включаючи знайомі технології, такі як Snapchat і Bitmoji.

Як і інші метаверсальні активації, віртуальні концерти на таких платформах, як Roblox і Fortnite, стали популярнішими, оскільки наслідки пандемії продовжують погіршувати реальні концерти та тури. На початку кризи в галузі охорони здоров’я Fortnite побачила рекордну явку — 12,3 мільйона відвідувачів на віртуальний концерт з репером Тревісом Скоттом у головній ролі. Таку тактику також використали Bud Light Seltzer і Sprite.

Джерело


Читайте також:

Snap, Alter Agents вивчають, як люди занурені у світ AR

Теги: інноваціїкреативрозвитоктехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.