• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Як переконати людей (знову) подорожувати: п’ять туристичних кампаній з добірки Cannes Lions

7 Лютого, 2022
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Прогнози Zenith стверджують, що витрати на подорожі в 2022 році зростуть на 36%, що суттєво більше за приріст у 24%, який ми спостерігали в 2021 році. Тому організатори Cannes Lions запропонували увазі своєї аудиторії п’ять туристичних кампаній, які у найрізноманітніші способи переконували людей подорожувати: від QR-кодів на снеках до сільського телефону.

#SnackHolidays (Transavia, Humanseven Paris, 2015)

Щоб вирізнитися з-поміж інших транспортних компаній, які пропонують дешеві подорожі, Transavia інтегрувала авіаквитки в пакетики з усілякими чипсами, желейними ведмедиками, шоколадками тощо, позиціюючи придбання квитків на рейс як імпульсивну покупку. Такий спосіб демонстрації своїх конкурентоспроможних цін привернув неабияку увагу і спонукав чимало людей замислитися про подорож у той момент, коли вони купували снеки з полиць супермаркету чи вендингового автомату. Доказом тому є бронювання квитків, яке після цієї кампанії зросло на 41%.

Do It For Denmark and Do It For Mom (Spies Travels, Robert/Boisen & Like-Minded Copenhagen, 2016)

Щоб зарадити спаду народжуваності в Данії, туристична агенція Spies створила спеціальну пропозицію для батьків, які не можуть дочекатися, коли вже вони нарешті стануть дідусями та бабусями. За цією пропозицією батьки могли відправити на активний відпочинок своїх дорослих дітей разом із їхніми коханими, щоб пришвидшити появу онуків на світ. Підвищення продажів на 21% принесло цій кампанії золото на Eurobest в категорії Creative Effectiveness і довело, що кумедна й помітна ідея може бути дуже цінною, особливо якщо її сполучити з кмітливим ретаргетингом.

Out Of Office Travelogue (Qantas, Accenture Sydney, 2017)

Компанія Qantas охопила цією кампанією понад 110 мільйонів людей, скориставшись листами на тему «я-не-на-роботі-зараз» як медіаканалом, здатним приносити реальні прибутки. Таке розміщення реклами у неочікуваному місці, далеко від конкурентів, принесло свої плоди.

Holidays On Demand (Transavia, Humanseven Paris, 2016)

Партнерство з Canal Plus дозволило авіалінії генерувати контент, що пасував до фільмів та серіалів, які переглядає споживач. Тобто, скажімо, перегляд «Хрещеного батька» лише декілька кліків відділяли від бронювання квитка до Палермо. Така смарт-колаборація закидала ідею про подорож у той момент, коли глядач насолоджувався краєвидами іншого куточка світу, перетворюючи бажання на дії. Як результат, продажі квитків підвищилися на 14%.

The Village Phone Promotion (Graubünden Ferien, Jung Von Matt/Limmat Zurich, 2016)

Села швейцарського кантону Граубюнден — хороше місце для тих, хто бажає тиші та спокою у відпустці. Тут зазвичай так тихо, що, коли дзвонить вуличний телефон, його чутно на все село. Тим, хто сумнівається, було запропоновано перевірити це самим, спостерігаючи за «дійством» через об’єктив камери. Оригінально, дотепно і ефективно.

Джерело


Нагадуємо:

Невзаємозамінні коники: туристична кампанія запропонувала «найгірші» різдвяні подарунки для дітей.

Теги: маркетинг і комунікаціїрекламатуризм

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку
Бізнес

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

2 Лютого, 2024

1 лютого 2024 року нон-профіт проєкт UA business Global запустив освітній серіаліті GLOBA. Підприємці отримають практичні рекомендації з PR, бізнес-комунікацій, нетворкінгу для просування бізнесу на глобальні ринки. 20 коротких 15-хвилинних...

Читати даліDetails

Ваша гривня — наша зброя. Проєкт від Gusev Art Lab для фонду «Повернись живим»

Ефективні алгоритми розвитку бізнесу під час війни на GET Business Festival

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.