Зараз численні бренди один поперед іншого поспішають створювати контент у метавсесвіті, NFT, криптовалюти тощо. Тож є лише справою часу, доки чиясь реклама не почне стверджувати, що її вже створено в метавсесвіті, що ми, власне, й бачимо в ролику тайського банківського бренду First Choice.
От тільки бренд First Choice не боїться в процесі нещадно пародіювати цю ідею.
Сам ролик є кумедно жахливим. Його було створено агенцією Leo Burnett Bangkok для аудиторії, що добре орієнтується в цифровому світі, а в головних ролях опинилися аватари двох популярних в Таїланді телеведучих Маріо та Петті.
Процес буцімто створення ролика в метавсесвіті тут постійно переривається забаганками клієнтів, які хочуть додати то більше брендових кольорів, то якісь модні жаргонні слівця, то танці, то очі з підсвіткою… А тим часом у когось щезає сигнал, хтось випадково вимикає звук, а один з акторів просто перериває дзвінок.
Справляється таке враження, що Leo Burnett вирішили роликом Metaverrrrrrr ще й з усієї рекламної індустрії покепкувати.
Сомпат Трісадікун, старший креативний директор Leo Burnett Thailand, розповідає: «Нам сподобалася ідея про зйомки ролика в метавсесвіті в стилі, який буде цікавим нинішньому поколінню користувачів банківських послуг. Всі ці збої та погані сигнали зараз актуальні та знайомі кожному. Тому ми сподіваємося, що це вирізнить кампанію в категорії, яка часто є надто обережною і консервативною».
Втім, реклама First Choice в метавсесвіті є не лише насмішкою, оскільки цей бренд не вперше експериментує з віртуальним світом. Попередня його кампанія (теж від Leo Burnett Thailand) у колаборації з NFT-митцем Puck була запуском своєрідної NFT-кредитки, яка нараховувала бали, а з ними і певні привілеї, користувачам фізичних банківських карток First Choice.
Читайте також:
Метавсесвіт, психоделічне мистецтво й естетика 2000-х: Depositphotos і міжнародні експерти назвали креативні тренди 2022.
Платформа Sesocio перетворила на музику коливання курсу криптовалют.
Невзаємозамінні коники: туристична кампанія пропонує «найгірші» різдвяні подарунки для дітей.
Cadbury створює власну криптовалюту і заохочує анічогісінько не робити.