• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Креативники Stendahls про «ізольоване кіно» на безлюдному маяку

3 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Креативники Stendahls про «ізольоване кіно» на безлюдному маяку
Share on FacebookShare on Twitter

Як відомо, рекламні зусилля щорічного кінофестивалю в Гетеборзі розширюють творчі межі, але його кампанія 2021 року справді довела зміст нетрадиційної реклами до крайніх заходів.

Через явну відсутність вечірок, натовпу та прем’єр фільмів з аншлагом, креативники Stendhals почали запитувати, що насправді означають фільми для людей, коли ми так відокремлені один від одного, і почала розвиватися ідея «Ізольованого кіно».

«Ми були змушені думати трохи по-іншому, щоб взагалі втілити цей досвід, — каже арт-директор Олександр Скоглунд. — Попри те, що у Швеції не було карантину, як у багатьох інших країнах, на цю тему точилися постійні дебати».

«Тому ми вирішили зробити це своєю силою і створити кінофестиваль виключно для одного в супер ізольованому місці. Результатом став «Ізольований кінотеатр», де одному «щасливому» переможцю довелося провести тиждень на самоті на невеликому маяковому острові лише з кінокомпанією».

Прийнявши понад 12 000 претендентів з більш ніж 45 країн, команда обрала Лізу для подорожі на безлюдний острів, де вона жила на самоті в холодному маяку, а її єдиною розвагою стали фільми.

Просування проєкту було напруженим: команді довелося подорожувати хвилястим непередбачуваним морем до одного з найбільш безплідних і вітряних місць Швеції, щоб зняти рекламу.

«Бути посеред Північного моря в найхолодніші дні року було, м’яко кажучи, викликом, — зазначає Скоглунд. — Але водночас це був фантастичний досвід роботи на природі. Ми були невеликою командою, якій довелося наполегливо працювати протягом кількох годин світлового дня».

Stendahls

Під час інтенсивного перебування Лізи на острові у неї не було особистої компанії і не було засобів зв’язкуіз зовнішнім світом.

«Сміливі ідеї вимагають сміливих клієнтів, — каже копірайтер Мікаель Андерссон про те, щоб отримати таку нестандартну ідею. – Гетеборзький кінофестиваль одразу побачив потенціал у цій ідеї, коли ми знайшли спосіб все ж таки втілити фізичну подію».

Під час семиденного перебування на маяку Ліза переглянула 60 різних фільмів, які потім відображала у своєму щоденнику відео.

«Можливість втекти у світ кіно врятувала мене від того, щоб зійти з розуму за цей час, — каже Скоглунд. — Коли все це божевілля закінчиться, я вірю, що такий перезапуск може стати новим початком для кінотеатрів. Відчути фільм у кінотеатрі — дивовижно».

Джерело


Читайте також:

Нова рекламна кампанія Walmart зосереджена на тому, щоб допомогти людям «жити краще»

Теги: кінокреативрозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.