Як відомо, рекламні зусилля щорічного кінофестивалю в Гетеборзі розширюють творчі межі, але його кампанія 2021 року справді довела зміст нетрадиційної реклами до крайніх заходів.
Через явну відсутність вечірок, натовпу та прем’єр фільмів з аншлагом, креативники Stendhals почали запитувати, що насправді означають фільми для людей, коли ми так відокремлені один від одного, і почала розвиватися ідея «Ізольованого кіно».
«Ми були змушені думати трохи по-іншому, щоб взагалі втілити цей досвід, — каже арт-директор Олександр Скоглунд. — Попри те, що у Швеції не було карантину, як у багатьох інших країнах, на цю тему точилися постійні дебати».
«Тому ми вирішили зробити це своєю силою і створити кінофестиваль виключно для одного в супер ізольованому місці. Результатом став «Ізольований кінотеатр», де одному «щасливому» переможцю довелося провести тиждень на самоті на невеликому маяковому острові лише з кінокомпанією».
Прийнявши понад 12 000 претендентів з більш ніж 45 країн, команда обрала Лізу для подорожі на безлюдний острів, де вона жила на самоті в холодному маяку, а її єдиною розвагою стали фільми.
Просування проєкту було напруженим: команді довелося подорожувати хвилястим непередбачуваним морем до одного з найбільш безплідних і вітряних місць Швеції, щоб зняти рекламу.
«Бути посеред Північного моря в найхолодніші дні року було, м’яко кажучи, викликом, — зазначає Скоглунд. — Але водночас це був фантастичний досвід роботи на природі. Ми були невеликою командою, якій довелося наполегливо працювати протягом кількох годин світлового дня».
Під час інтенсивного перебування Лізи на острові у неї не було особистої компанії і не було засобів зв’язкуіз зовнішнім світом.
«Сміливі ідеї вимагають сміливих клієнтів, — каже копірайтер Мікаель Андерссон про те, щоб отримати таку нестандартну ідею. – Гетеборзький кінофестиваль одразу побачив потенціал у цій ідеї, коли ми знайшли спосіб все ж таки втілити фізичну подію».
Під час семиденного перебування на маяку Ліза переглянула 60 різних фільмів, які потім відображала у своєму щоденнику відео.
«Можливість втекти у світ кіно врятувала мене від того, щоб зійти з розуму за цей час, — каже Скоглунд. — Коли все це божевілля закінчиться, я вірю, що такий перезапуск може стати новим початком для кінотеатрів. Відчути фільм у кінотеатрі — дивовижно».
Читайте також:
Нова рекламна кампанія Walmart зосереджена на тому, щоб допомогти людям «жити краще»