• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Канадський конкурс The Marketing Awards пропонує кріогенну заморозку найкращому креативнику

2 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

«Збережіть своє захмарне почуття власної важливості для прийдешніх поколінь» — ось який слоган у рекламної кампанії 100-го, ювілейного, канадського конкурсу креативності The Marketing Awards, який цього року пропонує своєму переможцеві кріогенну заморозку.

Цей фестиваль реклами та дизайну є одним із найстаріших у світі (старіший навіть за Cannes Lions на двадцять із гаком років). Для численних канадських кампаній, які згодом здобували міжнародне визнання, він традиційно був першою сходинкою на їхньому шляху до слави: Like a Girl (Always), Courage is Beautiful (Dove), Follow the Arches (McDonald’s) тощо.

Тож цього року, щоб відзначити своє сторіччя, The Marketing Awards пропонує найкращому креативнику Канади кріогенну заморозку.

Тих, хто свого часу здобували на цьому конкурсі нагороду Gold Marketing Award, запрошують подавати свої заявки на сайті CryogenicCreative.com. Там їм треба буде заповнити анкету із питаннями на кшталт: «Наскільки великим є ваше почуття власної важливості (за десятибальною шкалою)?», «На скільки вечірок на яхтах в Каннах ви вломилися без запрошення?» і (найголовніше!) «Чи згодні ви на кріогенну заморозку?»

Така іронічна ідея належить креативникам агенції Zulu Alpha Kilo.

Кандидати на кріогенну заморозку мають бути лауреатами хоча б однієї Gold Marketing Award, здобутої на конкурсі The Marketing Awards у будь-який зі ста років його існування. Тобто такі легендарні креативники як Девід Дрога, Сьюзен Кредл, Сьюзен Гоффман, Джефф Гудбі та Річард Сільверштейн одразу відсіюються, як із гумором зазначає ролик до кампанії.

Ще один ролик було створено для соцмереж. В ньому глядач може почути дискусію суддів, які комічно обговорюють переваги та недоліки кампанії. І з кожним їхнім коментарем колір нагороди змінюється.

Постери та банери також кепкують із віку The Marketing Awards, нагадуючи, наприклад, що в 1922 році серед переможців була реклама корсетів, які шнурувалися спереду.

Що ж, певно, дізнатися, заморозять вони когось чи ні, ми зможемо аж в червні 2022 року, коли The Marketing Awards оголошуватиме своїх переможців.

Джерело


Читайте також:

Кумедне відео від Zulu Alpha Kilo кепкує з гонитви агенцій за нагородами.

Теги: гуморконкурсимаркетинг і комунікації

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

«Uklon за будь-який рух»: нова іміджева кампанія за участі «Курган & Agregat» про рух у кожному моменті

5 Серпня, 2025
Бізнес

Лелеки, симуляція і сюрреалізм. MAUDAU запускає серію креативних роликів до дня народження

11 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.