«Збережіть своє захмарне почуття власної важливості для прийдешніх поколінь» — ось який слоган у рекламної кампанії 100-го, ювілейного, канадського конкурсу креативності The Marketing Awards, який цього року пропонує своєму переможцеві кріогенну заморозку.
Цей фестиваль реклами та дизайну є одним із найстаріших у світі (старіший навіть за Cannes Lions на двадцять із гаком років). Для численних канадських кампаній, які згодом здобували міжнародне визнання, він традиційно був першою сходинкою на їхньому шляху до слави: Like a Girl (Always), Courage is Beautiful (Dove), Follow the Arches (McDonald’s) тощо.
Тож цього року, щоб відзначити своє сторіччя, The Marketing Awards пропонує найкращому креативнику Канади кріогенну заморозку.
Тих, хто свого часу здобували на цьому конкурсі нагороду Gold Marketing Award, запрошують подавати свої заявки на сайті CryogenicCreative.com. Там їм треба буде заповнити анкету із питаннями на кшталт: «Наскільки великим є ваше почуття власної важливості (за десятибальною шкалою)?», «На скільки вечірок на яхтах в Каннах ви вломилися без запрошення?» і (найголовніше!) «Чи згодні ви на кріогенну заморозку?»
Така іронічна ідея належить креативникам агенції Zulu Alpha Kilo.
Кандидати на кріогенну заморозку мають бути лауреатами хоча б однієї Gold Marketing Award, здобутої на конкурсі The Marketing Awards у будь-який зі ста років його існування. Тобто такі легендарні креативники як Девід Дрога, Сьюзен Кредл, Сьюзен Гоффман, Джефф Гудбі та Річард Сільверштейн одразу відсіюються, як із гумором зазначає ролик до кампанії.
Ще один ролик було створено для соцмереж. В ньому глядач може почути дискусію суддів, які комічно обговорюють переваги та недоліки кампанії. І з кожним їхнім коментарем колір нагороди змінюється.
Постери та банери також кепкують із віку The Marketing Awards, нагадуючи, наприклад, що в 1922 році серед переможців була реклама корсетів, які шнурувалися спереду.
Що ж, певно, дізнатися, заморозять вони когось чи ні, ми зможемо аж в червні 2022 року, коли The Marketing Awards оголошуватиме своїх переможців.
Читайте також:
Кумедне відео від Zulu Alpha Kilo кепкує з гонитви агенцій за нагородами.