Міністерство цифрової трансформації спільно з KSE, UKAID та Дія. Бізнес запустило пілотну програму маркетингової підтримки малих бізнесів в Україні. Мета — допомогти молодим компаніям побудувати свою маркетингову стратегію у діджиталі та вивести бренди на новий рівень.
Як і учасників, маркетингового партнера програми обирали на Всеукраїнському тендері. Одним із них стала креативна агенція Nebo ideas agency.
Сьогодні в Україні достатня кількість малих бізнесів знаходиться приблизно в однаковому стані: є бренд, налагоджено виробництво і, загалом, продажі непогані, але в якийсь момент зростання припиняється, і що з цим робити — незрозуміло. Тоді на допомогу приходить маркетинг.
Тепер протягом 2-х місяців агентство працюватиме над маркетингом 6 молодих українських компаній та допомагатиме їм, як і закладено у філософії Неба, — розширювати горизонти своїх брендів.
Серед клієнтів найрізноманітніші бізнеси — бренд сублімованих ягід Panfruit, інклюзивне ательє «Lady Di», дерев’яні іграшки «Igroteco», поліграфія «Копіцентр» з Донецької області, яблучні чипси «Newton`s» та веганський бренд «Зелена Корова».
Nebo ideas agency вже зараз проводять 6 стратегічних сесій, які визначать подальший вектор розвитку компаній. На думку команди Неба, стратегічна сесія стане лише одним з етапів підтримки. Від себе креативники збираються допомогти кожному клієнтові індивідуально — комусь змінити логотип, для когось придумати нове позиціювання, а з кимось навіть запустити невелику діджитал-кампанію.
Прослідкувати за процесом та результатами роботи можна у соцмережах або на сайті агентства.
Читати також:
Трикутник «користувач, відео, продажі» — тренди візуального маркетингу від провідних експертів ринку і не тільки