• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Творчість і дизайн

У пошуках нових шрифтів: шість кампаній з добірки Cannes Lions

24 Січня, 2022
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Нещодавно газета Helsingin Sanomat отримала Гран-прі Eurobest 2021 в категорії дизайну за свій «шрифт кліматичної кризи», який за лічені секунди наочно продемонстрував нинішню зміну клімату. Тому для всіх, хто цікавиться створенням нових шрифтів, організатори Cannes Lions опублікували зі своїх архівів добірку цікавих типографічних кампаній, які для наочності та функціональності вміло скористалися новаторськими шрифтами.

The Climate Crisis Font (Helsingin Sanomat, TBWA\Helsinki, 2021)

Фінська газета Helsingin Sanomat ставить за мету подавати гострі питання так, щоб їх легко можна було зрозуміти. Тому, коли мова зайшла про зміну клімату, вона створила новий шрифт, який відображає реальні дані про танення арктичних льодів. Подібна до танення льоду зміна ваги шрифту стала дуже сильною візуальною метафорою.

The Fading Font (Alzheimer’s Association, Mcgarrybowen Shanghai, 2018)

Щоб привернути в Китаї увагу до хвороби Альцгеймера, ряд ієрогліфів було накреслено так, наче вони поступово щезають. Цей шрифт було викладено у відкритий доступ, і до поширення цього послання долучилися аж 138 брендів. Цей шрифт показує, а не розказує, демонструючи, як складні ідеї можна передати просто і наочно.

Soffa Sans (IKEA, RAPP London, 2020)

Як зробити цікавим процес купування дивану? Дуже просто — перетворити вибір його конфігурації на шрифт. Коли мережа IKEA побачила, що її інструмент із моделювання використовують ще й для творчості, вона створила шрифт Soffa Sans, який складається з диванів різних конфігурацій. Так, надихнувшись користувацькою творчістю, бренду вдалося перетворити утилітарну функцію на дещо вражаюче.

Mutant Font (Amnesty International, Africa Sao Paulo, 2015)

Шрифти зазвичай обирають, орієнтуючись на легкість читання. Але організація Amnesty International вирішила вчинити навпаки, створивши шрифт, який деформує слова. Цей шрифт, призначений приховувати інформацію від машин, викликав по всьому світу жваве обговорення проблеми конфіденційності в інтернеті. Він продемонстрував, як один простий жест здатен спровокувати масштабну дискусію.

Eco (Ryman, Grey London, 2015)

Британська мережа канцтоварів Ryman розробила шрифт, який використовує на 33% менше чорнила. Ця мережа залучила дизайнерів, щоб ті перетворили кожну таку ресурсоощадну літеру на витвір мистецтва, сполучивши красу та екологію. Шрифт став доволі популярним, і це є ще одним доказом того, що мистецтво здатне заохочувати до вибору екологічних практик.

Доброшрифт (благодійний фонд «Подарок Ангелу», Росбанк, Smetana Moscow, 2020)

Доброшрифт складається з літер, написаних дітьми із церебральним паралічем. Він підкреслює, як багато перепон стоїть перед цими маленькими пацієнтами, і ефективно апелює до емоцій, закликаючи публіку долучатися до благодійності.

Джерело


Читайте також:

Кириличні шрифти Kyiv Type Foundry – це данина їхньому улюбленому місту.

Ці шрифти Lego можуть бути найкрутішою річчю, яку ви побачите за весь день.

Теги: дизайнкреативсуспільствошрифт

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.