• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Творчість і дизайн

Відомі логотипи в шести різних стилях графічного дизайну

21 Січня, 2022
Час прочитання: 4 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Онлайн-відеоредактор Kapwing і креативники Neomam відтворили всім відомі логотипи Apple, McDonald’s, Instagram, Google, NASA та WWF в шести різних стилях графічного дизайну.

На логотип бренду завжди покладається велике завдання. Він повинен і на тип продукту вказувати, і дух бренду випромінювати. Він повинен бути стильним і не застарівати. А робити все це він повинен, будучи не схожим на жоден інший логотип.

Коли графічні дизайнери розпочинають роботу над новим логотипом, їм доводиться врівноважувати тяжіння до оригінальності та потребу в миттєвій впізнаваності логотипу. Тому замість того, щоб обрати один конкретний стиль графічного дизайну, вони зазвичай ретельно аналізують логотипи-попередники та сучасні конотації, пов’язані із окремими стилями.

Сильний логотип здатен пережити редизайн, не втративши своєї суті. Але чи можна його чітко вписати в якийсь один із ключових стилів графічного дизайну? Це й спробувала дізнатися команда Kapwing, уявивши відомі логотипи шести гігантських компаній та організацій в шести різних стилях графічного дизайну.

Щодо стилів, то тут йдеться про:

  • Арт-нуво. Елегантний і сповнений плавних ліній романтичний стиль початку 20-го століття.
  • Баугауз. Школа авангардистського дизайну, яка надавала перевагу функціоналізму, геометричним фігурам і простору.
  • Психоделіка. Кислотні візерунки та потік свідомості, які гіпнотизують глядачів із часів своєї появи в 1960-х роках.
  • Поп-арт. Кітч, комікси та посилання на поп-культуру, своєрідна квінтесенція Америки 1950-х років, як її зображав Енді Воргол.
  • Ретро 1980-х. Решітки, векторні лінії, кліп-арт та кутасті шрифти, притаманні комп’ютерній графіці 1980-х, та ще й приправлені чудернацьким тогочасним гламуром.
  • 3D-дизайн. Більш чи менш реалістичні грайливі форми, що аж вистрибують з екрану.

Apple

Яблуко — це така проста річ, що тут навіть типографіки не потрібно. Щодо його надкусаності теорій існує чимало, але, як пояснює дизайнер Тураж Саберіванд, «щоб зробити його більш схожим на яблуко, а не на якийсь інший круглий фрукт, я зробив із ним те, що зазвичай роблять із яблуком — надкусив його».

McDonald’s

Складно уявити McDonald’s без золотих арок. Але коли ця мережа лише розпочиналася із двох братів Макдональдів та їхнього кіоску із фритюрницею, цей логотип мав веселенький шрифт і маскота Спіді, який був водночас і бургером і кухарем, який ці бургери готує. Привид цього Спіді, власне, й втілився в поп-арт-логотипі мережі.

Instagram

Коул Райз склепав старий логотип Instagram за 45 хвилин. А потім, переживши дедлайн, кілька місяців його редагував. Остаточна версія лишалася обличчям застосунку Instagram впродовж п’яти років. Цей логотип виконано в дусі популярного тоді скевоморфічного дизайну — він імітує об’єктив реального фотоапарату Instamatic.

Коли ж Instagram вирішив спростити та «сплющити» свій логотип, як це зараз роблять усі, кожного співробітника попросили відтворити з пам’яті створений Райзом логотип, щоб «отримати уявлення про те, що закарбувалося в пам’яті», як пояснив головний дизайнер Ян Спальтер.

Google

Мінімалізм був притаманний бренду Google завжди: незахаращена сторінка пошуку та логотип без витребеньок зробили на тому ранньому етапі не менший вклад в успіх Google, ніж його алгоритми. Але у оригінального логотипу був тоді знак оклику та тіні, які робили його не те що простим, а просто-таки банальним. Коли логотип Google всього цього позбувся, його простота уможливила нескінченні його варіації, які ми тепер регулярно можемо бачити у все нових і нових дудлах Google.

NASA

За нинішніми мірками логотип NASA аж переповнений деталями. Але якщо ваша цільова аудиторія — інопланетяни, певно, є сенс якомога повніше продемонструвати своє призначення логотипом. Цей схожий на планету, поцяткований зірками та перекреслений червоним слідом логотип в народі (і в NASA також) називають просто — «фрикаделька». Версія в стилі 1980-х у логотипу NASA є й так — напис, прозваний «черв’яком», представляв організацію з 1975 по 1992 рік (і нещодавно знову повернувся до життя).

WWF

Панда на логотипі WWF — то було геніальне рішення. Простота чорно-білого дизайну, яка добре передає її силует, загрозливий статус панд у природі та ефект «милоти», який переконує прихильників жертвувати гроші. З 1961 року цей логотип зберігся у майже незмінному вигляді.

Силу «милоти» в маркетингу не варто недооцінювати. Але й дозволити їй скомпрометувати серйозність вашого бренду також не можна.

Який із цього всього можна зробити висновок для дизайнерів логотипів?

Надихайтеся різними стилями, але насамперед лишайтеся вірними бренду. Адже щоб створити логотип, який закарбується в очах світової аудиторії, потрібні як пафос, так і автентичність.

Джерело


Читайте також:

Для чого місту потрібен логотип? Шість найкращих дизайнів логотипів міста.

Словенський креативник робить пандемічний редизайн відомих логотипів.

А також дещо про жовті, фіолетові, сині та чорні логотипи брендів.

Теги: AppleGoogleinstagramMcDonald'sNASAграфічний дизайндизайнлоготипи

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Національний конкурс Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 представив шортлисти цьогорічної програми. Щороку конкурс відзначає найкращі дизайнерські проєкти України – від робіт знаних агенцій та студій до нових імен,...

Читати даліDetails

Банкінг як модна філософія

Синьо-жовтий експеримент Юрка Гуцуляка

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.