• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Від кулаків до кліків: ребрендинг охоронної компанії SHERIFF

19 Січня, 2022
Час прочитання: 3 хв.
A A
Від кулаків до кліків: ребрендинг охоронної компанії SHERIFF
Share on FacebookShare on Twitter

Як переосмислити безпеку і силу в сучасному світі? Sheriff разом з креативною агенцією Bickerstaff зробили це провівши ребрендинг однієї з найстарших і найвпізнаваніших охоронних фірм країни.

Від кулаків до кліків: ребрендинг охоронної компанії SHERIFF

*ЗВУКИ БОРОТЬБИ*

Одного сонячного, безхмарного дня до Бікерстафу прийшов Шериф. Але нічого кримінального, мова про креативну агенцію Bickerstaff.437 і охоронну фірму SHERIFF — одного з лідерів ринку охоронних послуг в Україні.

І почалося не що інше, як старий добрий ребрендинг. І почався він, як і належить, зі стратегічних досліджень.

Від кулаків до кліків: ребрендинг охоронної компанії SHERIFF
Від кулаків до кліків: ребрендинг охоронної компанії SHERIFF

ПРАВДИ ЛЮДЕЙ

Виявилось, що люди теоретично розуміють, навіщо потрібна охорона, але у випадках небезпеки вони вдаються до народних методів захисту. Ну там, типу сховати ключ під килимок, або попросити бабу Надю дивитися на їхні двері два тижні, поки вони відпочивають у Затоці.
Виявилось ще, що у свідомості людей послуги охоронної фірми здаються чимось дуже дорогим. Люди вважають, що пультова охорона, персональна охорона чи ще будь-яка охорона — це елемент розкоші, щось зі світу категорії VIP. (а це аж зовсім не так)

Та на цьому правди не закінчуються.

ПРАВДА SHERIFF

Компанія існує на ринку вже 10 років і за цей час ні дня не стояла на місці. Удосконалюючи продукт і себе, SHERIFF прийшов до технологізації й спрощення продукту, а також змінив підхід грубої сили на підхід діалогу. Зараз, у разі виклику, кортеж шерифівців може прибути у будь-яку точку Києва, квартиру поставити й зняти з охорони можна за допомогою смартфону, а вартість послуг за місяць програє навіть сумарній вартості капучінок в кав’ярні під домом.

І ЩО З ЦИМ РОБИТИ?

Змінити ставлення людей до охорони в цілому. Бо це ж так логічно: ми більше не передаємо листи до сусідів за допомогою поштаря, а використовуємо месенджери, за рецептом кулєбяки не йдемо в бібліотеку за книгою рецептів, а шукаємо рецепт в гуглі, так само можна й припинити встановлювати грати на вікнах, чи мучити собаку, щоб він на всіх гавкав, а просто встановити сучасну охорону. Бо так безпечніше і так комфортніше.
Отже, БЕЗПЕКА — ЦЕ КОМФОРТ

СУЗІР’Я SHERIFF

Останні 10 років логотипом SHERIFF була шерифська зірка. Ну, ви знаєте її, бо точно бачили на американських шерифах в старому кіно. Зірка — яскравий і впізнаваний елемент, у неї сильна візуальна енергія, але вона вже трошки олдскул.
Бікерстафф замінили зірку на астериск. Ви скоріше знаєте його як «зірочка з клавіатури» — *

Бо астериски захищають наші дані в інтернеті, вони ж пояснюють додаткові сенси в книжках. Астериски захищають і роблять складне більш зрозумілим, власне, як і SHERIFF з його новою стратегією.


Читайте також:

Sitronics став Seeton. Ребрендинг системного інтегратора

Papa Johns запускає капітальний ребрендинг

Теги: історіїкреативребрендингрозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.