60,5% українських PR-менеджерів у своїй роботі використовували платні сервіси для відстеження та аналізу згадувань в інформаційному просторі. При цьому половина опитаних також користуються Google (50%), а серед інструментів із можливістю безкоштовного моніторингу лідером залишається Media Monitoring Bot (33%). При цьому відсоток тих, хто взагалі ніяк не відстежує згадування у ЗМІ чи соцмережах збільшився за рік з 10,6% до 13.2%.Такі дані отримала компанія PointeR Agency в рамках щорічного опитування представників маркетингової спільноти.
Серед платних моніторингових систем, за даними опитування, лідером став Looqme з результатом 36,8%, на другому місці торішній переможець Youscan — 27,6%, третє місце залишилося за Semantrum із показником у 14,5%.
«Системне відстежування та аналіз згадок у ЗМІ та соцмережах є неодмінною складовою планування ефективної комунікації будь-якої сучасної компанії, — зазначає співзасновниця PR-агенції PointeR Олеся Стойко. — Тому платні моніторингові системи, що мають широкий та зазвичай адаптивний функціонал, є кращим розв’язання цієї задачі на професійному рівні. Також PR-спеціалісти залишаються вірними Google пошуку, але варто розуміти, що повнота результатів не є стовідсотковою».
Кількість спеціалістів, що використовують 3 та більше платних моніторингових складає 7,9%, в той час, як 14,5% — послуговуються даними двох платних сервісів, 38,2% відслідковують згадки за допомогою одного інструменту, а решта 39.5% користуються лише безкоштовними моніторинговими системами.
Збір даних з використання сервісів моніторингу традиційно проводиться агенцією PointeR в рамках опитування «Яким медіа найбільше довіряють маркетологи» та охоплює спеціалістів, що відповідають у своїх компаніях за зв’язки із громадськістю.
Фото в заголовку: https://unsplash.com/
Читайте також:
Основний інвестор Unilever каже, що бізнес «втратив сюжет» з фокусуванням на цілі бренду