• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

60% PR-менеджерів використовують платні сервіси для моніторингу згадувань

18 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
60% PR-менеджерів використовують платні сервіси для моніторингу згадувань
Share on FacebookShare on Twitter

60,5% українських PR-менеджерів у своїй роботі використовували платні сервіси для відстеження та аналізу згадувань в інформаційному просторі. При цьому половина опитаних також користуються Google (50%), а серед інструментів із можливістю безкоштовного моніторингу лідером залишається Media Monitoring Bot (33%). При цьому відсоток тих, хто взагалі ніяк не відстежує згадування у ЗМІ чи соцмережах збільшився за рік з 10,6% до 13.2%.Такі дані отримала компанія PointeR Agency в рамках щорічного опитування представників маркетингової спільноти.

Серед платних моніторингових систем, за даними опитування, лідером став Looqme з результатом 36,8%, на другому місці торішній переможець Youscan — 27,6%, третє місце залишилося за Semantrum із показником у 14,5%.

60% PR-менеджерів використовують платні сервіси для моніторингу згадувань

«Системне відстежування та аналіз згадок у ЗМІ та соцмережах є неодмінною складовою планування ефективної комунікації будь-якої сучасної компанії, — зазначає співзасновниця PR-агенції PointeR Олеся Стойко. — Тому платні моніторингові системи, що мають широкий та зазвичай адаптивний функціонал, є кращим розв’язання цієї задачі на професійному рівні. Також PR-спеціалісти залишаються вірними Google пошуку, але варто розуміти, що повнота результатів не є стовідсотковою».

Кількість спеціалістів, що використовують 3 та більше платних моніторингових складає 7,9%, в той час, як 14,5% — послуговуються даними двох платних сервісів, 38,2% відслідковують згадки за допомогою одного інструменту, а решта 39.5% користуються лише безкоштовними моніторинговими системами.

60% PR-менеджерів використовують платні сервіси для моніторингу згадувань

Збір даних з використання сервісів моніторингу традиційно проводиться агенцією PointeR в рамках опитування «Яким медіа найбільше довіряють маркетологи» та охоплює спеціалістів, що відповідають у своїх компаніях за зв’язки із громадськістю.

Фото в заголовку: https://unsplash.com/


Читайте також:

Основний інвестор Unilever каже, що бізнес «втратив сюжет» з фокусуванням на цілі бренду

Теги: PRінтернетмедіаринки та дослідження

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025
Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025
Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.