• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Суспільство та Держава

«Кімнати не для оренди»: сайт для бронювання житла привертає увагу до юних жертв ДТП

12 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

У сезон зимових відпусток чимало бельгійців вирушають кудись автівкою, щоб провести свята не вдома. Тому, щоб закликати водіїв бути обережнішими і не перевищувати швидкість за часом небезпечних зимових умов на дорогах, бельгійська асоціація батьків жертв ДТП (Parents of Road Victims, OVK-PEVR) задіяла у своїй новій соціальній кампанії сайт для бронювання житла Booking.com.

Організація символічно розмістила серед кімнат, запропонованих на цьому сайті для оренди, кілька реальних кімнат, що належали юним бельгійцям, які загинули у ДТП.

Природно, що насправді ці кімнати в оренду не здаються, і у згорьованих батьків є на те свої причини.

Кампанія була задумана та реалізована бельгійською креативною агенцією Happiness, що входить до мережі агенцій FCB.

Філіпп Фасс, креативний директор агенції Happiness Brussels, так пояснює ідею цієї кампанії: «Коли батьки втрачають дитину в автомобільній аварії, вони часто лишають її кімнату недоторканною, такою, якою вона була в останній день життя дитини. Це — один з найматеріальніших спогадів, який лишається у батьків. Незмінність такої кімнати означає, що вони можуть практично відчути там присутність своєї втраченої дитини. Тому зараз, коли багато хто вирушає з дому на свята, ми символічно розмістили деякі з цих спустілих кімнат на сайті Booking.com, щоб показати зв’язок між подорожами, бронюванням кімнат і обережною поведінкою за кермом».

Частиною цієї соціальної кампанії є документальне відео, де батьки розповідають про кімнату своєї загиблої дитини, а також сайт www.emptyrooms.be і, звісно, самі кімнати, які розмістив сайт для бронювання житла Booking.com.

Джерело


Читайте також:

Смак скривавленого асфальту: канадська транспортна служба випускає чипси зі смаком ДТП.

Боб чи не Боб? або Навіщо бельгійська поліція видає брелоки п’яним водіям.

В Південній Кореї мозкові хвилі водіїв вимірюють, щоб зробити автобуси безпечнішими.

Теги: соціальна рекламасуспільствотранспорт

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Позначте в календарі: церемонія Effie Awards Ukraine та конференція Best Marketing Practices

20 Серпня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: креативна концепція «Тримай марку ефективності» від BetterSvit

11 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.