• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Oreo Cakesters повернуться на полиці магазинів

10 Січня, 2022
Час прочитання: 1 хв.
A A
Oreo Cakesters повернуться на полиці магазинів
Share on FacebookShare on Twitter

Приєднуючись до широкомасштабного маркетингового тренду епохи пандемії, спрямованого на ностальгійну привабливість, Oreo оголосила, що Cakesters — м’яке печиво з 2007 року — буде повторно випущено протягом обмеженого часу, розпочавшись з пам’ятної події у магазині Blockbuster.

Сьогодні Oreo оголосила, що випустить дуже обмежене перевидання Cakesters. Улюблене м’яке печиво було спочатку представлено в 2007 році, а потім зникло з полиць лише через п’ять років. Це остання спроба великої харчової компанії використати ностальгію за минулими десятиліттями як засіб збільшення продажів.

Щоб додати трохи потенції до повернення, компанія печива об’єдналася з Blockbuster — майже вимерлою мережею відеомагазинів. Перевидання Cakesters відбудеться в одному, дещо ізольованому місці: останньому магазині Blockbuster у Сполучених Штатах, розташованому в Бенді, штат Орегон. Oreo прикріпив гігантський знак «Cakesters» над блокбастером Bend Blockbuster із гаслом під ним: «Це знову 2007 рік».

«Прихильники OREO терпляче чекають повернення Oreo Cakesters, і ми раді відзначити це епічне повернення, — сказав Джастін Парнелл, віце-президент з маркетингу Oreo у заяві. — Ми сподіваємося, що захоплення Blockbuster грайливо поверне відвідувачів магазинів у 2007 рік, коли Cakesters вперше був запущений, і м’які закуски стали улюбленими для кожного фанату бренду».

Окрім того, що Oreo Cakesters є центральним елементом пам’ятної події в Орегоні, на початку цього тижня також почали з’являтися на полицях по всій країні.

Ностальгія за 90-ми та ранніми роками стала популярним маркетинговим трендом з початку пандемії COVID-19, проміжок часу, який змусив бренди розробляти нові та інноваційні маркетингові стратегії. Раніше цього тижня Pepsi оголосила про обмежене перевидання Crystal Pepsi, короткочасної прозорої коли, яка з’явилася на сцені в 1992 році й невдовзі зникла. Dunkaroos — може бути менш знайоме ім’я, ніж Oreos, але так само здатне викликати ностальгію в серцях багатьох дітей 90-х років — також знову з’явилося на полицях у 2020 році, коли пандемія була ще на ранній стадії.

Пам’ятна подія, присвячена перевипуску Cakesters, була втілена в життя за допомогою кількох агентств: The Community (задум та виконання), Media.Monks (виконання та виробництво), Landing Gear (виробництво), 360i (органічні соціальні), VaynerMedia (платні медіа), Weber Shandwick (зв’язки з громадськістю) і HMT (вибірка).

Джерело


Читайте також:

Cadbury ховає Creme Eggs вартістю 10 тисяч фунтів

Теги: дизайнкреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.