Капсульна колекція archive re-issue повертає райдужний погляд на оптимістичну моду 80-х.
80-ті: десятиліття Назад у майбутнє, тріо Salt-N-Pepa та яскравий спортивний одяг. Майже чотири десятиліття по тому культовий бренд Еsprit повертає свій класичний силует у новому році в рамках перезапуску свого глобального бренду, який розпочинається у 2022 році з енергією нового року, нового духу.
Спираючись на новаторський дух інклюзивності та екологічності Esprit, капсульна колекція archive re-issue повертає сміливі фірмові футболки та світшоти для найкращих зручних речей. З привабливими кольорами: білий, рожевий, колір фуксії, синій, темно-фіолетовий та чорний для футболок; вересовий сірий, жовтий, червоний і ультрамариновий для толстовки. Капсула розміщує свій знаменитий логотип, задуманий у 1979 році відомим графічним дизайнером Джоном Касадо, спереду та посередині.
Матеріали м’які для шкіри, повітропроникні, і, перш за все, їх можна носити цілий день: футболки мають важкий 100% бавовняний трикотаж, а світшот — суміш бавовни та полімахрового флісу. Залишаючись вірним своїй головній меті, Еsprit продовжує святкувати справжніх людей і єдність, змішані з відтінком бунтарського духу 1960-х років, у якому він був створений.
Капсула archive re-issue з’явиться ексклюзивно на HBX 6 січня 2022 року, а з 1 лютого 2022 року буде доступна по всьому світу в окремих локаціях Еsprit по всьому світу. З розробкою нових колекцій капсул, слідкуйте за новинами, щоб дізнатися більше про ностальгію за епохою 80-х лише від Еsprit.
Читайте також:
Бігфут зменшує свій вуглецевий слід у мультфільмі Veganuary