Платформа доставки їжі Foodpanda запустила нового амбасадора бренду, щоб просувати свою діяльність щодо стійкості та розширення прав і можливостей в Азійсько-Тихоокеанський регіоні.
Амбасадор бренду, названий Pau-Pau, має на меті втілити в життя цінності Foodpanda — турботу про навколишнє середовище, розширення прав і можливостей і віру в життя на своїх умовах.
Pau-Pau також буде частиною зеленого порядку денного Foodpanda, підтримуючи ініціативи щодо сталого розвитку, такі як функція відмови від столових приладів за замовчуванням, яка, як стверджується, заощадила 544 мільйони штук одноразового пластику лише у 2021 році.
Платформа запустила Глобальну програму сталої упаковки в серпні 2021 року, щоб заохотити продавців перейти на безпластикову упаковку на рослинній основі, щоб зменшити вплив на навколишнє середовище, оскільки компанія працює над тим, щоб стати організацією з нейтральним рівнем вуглецю.
«Pau-Pau — це перша в своєму роді платформа доставки їжі в Азії. Понад усе, ми хотіли створити особистість, яка викликає любов серед клієнтів. Особистість, з якою вони можуть спілкуватися та формувати емоційний зв’язок, оскільки Foodpanda стає партнером у їхньому повсякденному житті», — сказав Ідан Хаїм, віце-президент з розвитку та маркетингу Foodpanda.
«Ми хочемо, щоб Pau-Pau був джерелом натхнення для людей, щоб вони жили на своїх умовах і повною мірою. Ми раді, що наші клієнти зустрінуться з Pau-Pau, оскільки ми відзначаємо початок нового десятиліття для Foodpanda в Азії».
Щоб допомогти своїм клієнтам переосмислити, як вони використовують доставку, клієнти Foodpanda можуть знайти Pau-Pau на лінії та у додатку Instagram як смайли та наклейки для використання в соціальних мережах.
Pau-Pau був запущений спочатку в Японії, Тайвані та Камбоджі в грудні 2021 року, а потім був в Сінгапурі, Малайзії, Таїланді, Гонконгу та Лаосі. Незабаром він буде представлений на Філіппінах, М’янмі, Пакистані та Бангладеш.
Читайте також:
«Ми розказуємо про науку простими словами». Кирило Бескоровайний про маніпуляції в інтернеті, подкасти та секрет успішної махінації