Служба доставки Gousto розпочала розширювати рекламну кампанію Give It Some з використання ООН на залізничних станціях Великобританії.
Gousto домовився з медіа-агентством the7stars і Mother, щоб продовжити кампанію Give It Some, яка вперше розпочалася в січні 2021 року. У центрі кампанії — 70-метрове захоплення тунелю Кінгс-Крос, білборд «домінування» в Ватерлоо та послідовні оголошення в Манчестері.
Здорове харчування є ключовим напрямком завдяки тактичній рекламі OOH, розміщеній у спортзалах Девіда Ллойда, і поштовхом до просування підібраних рецептів (які надає служба доставки) від посла бренду Gousto Джо Вікса, котрий щойно продовжив дворічну угоду з компанією, яка виготовляє рецепти.
«Outdoor — це ключовий канал для Gousto, який привносить цифровий бренд у фізичний світ, — сказав Томмі Гліделл, директор облікових записів the7stars. — Тунель Кінгс-Крос забезпечує захоплюючий досвід, який неможливо пропустити, а Waterloo Domination — це відоме середовище преміум-класу з кількома об’єктами в безпосередній близькості, що дозволяє нам по-справжньому оживити Gousto».
Том Уолліс, директор з маркетингу Gousto, сказав: «Додавання нових, сміливих форматів OOH до цьогорічної кампанії, дає поштовх енергію Give it Some рухатися далі, щоб дійсно привернути увагу та повідомити про наш корисний асортимент».
Кампанія Give It Some є найбільшою за 10-річну історію Gousto і була запущена після першого повного року прибутку компанії. «Gousto переживає швидке зростання, але ми все ще шукаємо можливі варінати просування, аби згодом мати можливість стати найулюбленішим способом вечері у Великобританії», — сказала Уолліс.
Разом із поштовхом до OOH, Gousto також випустив оптимізовану версію своєї 60-дюймової телевізійної реклами з жовтня, а також 10-дюймові рекламні оголошення, випущені під час трансляції VOD та соціальних каналах.
У відповідь на зміни медіа-звичок Gousto тестує зацікавленість у рекламних сайтах YouTube, у форматах Sky Adsmart, які можна купувати та рекламі автобусів.
В інших місцях Gousto буде рекламувати свою продукцію через свої існуючі канали на спонсорованих подкастах, включаючи Кетрін Райан і Шоу Джо Марлера та The Guilty Feminist. Органічні соціальні мережі працюватимуть у Facebook, Instagram та Twitter разом із соціальними мережами від послів Раяна та Анни Уайтхаус.
Читайте також:
Мурал For the Women’s House буде перенесено з жіночої в’язниці до Бруклінського музею