• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Gousto розширює кампанію Give It Some

5 Січня, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Gousto розширює кампанію Give It Some
Share on FacebookShare on Twitter

Служба доставки Gousto розпочала розширювати рекламну кампанію Give It Some з використання ООН на залізничних станціях Великобританії.

Gousto домовився з медіа-агентством the7stars і Mother, щоб продовжити кампанію Give It Some, яка вперше розпочалася в січні 2021 року. У центрі кампанії — 70-метрове захоплення тунелю Кінгс-Крос, білборд «домінування» в Ватерлоо та послідовні оголошення в Манчестері.

Здорове харчування є ключовим напрямком завдяки тактичній рекламі OOH, розміщеній у спортзалах Девіда Ллойда, і поштовхом до просування підібраних рецептів (які надає служба доставки) від посла бренду Gousto Джо Вікса, котрий щойно продовжив дворічну угоду з компанією, яка виготовляє рецепти.

«Outdoor — це ключовий канал для Gousto, який привносить цифровий бренд у фізичний світ, — сказав Томмі Гліделл, директор облікових записів the7stars. — Тунель Кінгс-Крос забезпечує захоплюючий досвід, який неможливо пропустити, а Waterloo Domination — це відоме середовище преміум-класу з кількома об’єктами в безпосередній близькості, що дозволяє нам по-справжньому оживити Gousto».

Том Уолліс, директор з маркетингу Gousto, сказав: «Додавання нових, сміливих форматів OOH до цьогорічної кампанії, дає поштовх енергію Give it Some рухатися далі, щоб дійсно привернути увагу та повідомити про наш корисний асортимент».

Кампанія Give It Some є найбільшою за 10-річну історію Gousto і була запущена після першого повного року прибутку компанії. «Gousto переживає швидке зростання, але ми все ще шукаємо можливі варінати просування, аби згодом мати можливість стати найулюбленішим способом вечері у Великобританії», — сказала Уолліс.

Разом із поштовхом до OOH, Gousto також випустив оптимізовану версію своєї 60-дюймової телевізійної реклами з жовтня, а також 10-дюймові рекламні оголошення, випущені під час трансляції VOD та соціальних каналах.

У відповідь на зміни медіа-звичок Gousto тестує зацікавленість у рекламних сайтах YouTube, у форматах Sky Adsmart, які можна купувати та рекламі автобусів.

В інших місцях Gousto буде рекламувати свою продукцію через свої існуючі канали на спонсорованих подкастах, включаючи Кетрін Райан і Шоу Джо Марлера та The Guilty Feminist. Органічні соціальні мережі працюватимуть у Facebook, Instagram та Twitter разом із соціальними мережами від послів Раяна та Анни Уайтхаус.

Джерело


Читайте також:

Мурал For the Women’s House буде перенесено з жіночої в’язниці до Бруклінського музею

Теги: маркетинг і комунікаціїновинирозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Думай як клієнт: від тригерів до просування
Бізнес та Інновації

Думай як клієнт: від тригерів до просування

7 Березня, 2024

Група компаній infocus та коворкінг GNRTR організовують бізнес-івент для маркетологів та підприємців. Тема: «Думай як клієнт: від тригерів до просування».Де та коли?🗓️ 16.03 о 13:00📍 коворкінг GNRTR: вулиця Михайла Грушевського,...

Читати даліDetails

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

Ваша гривня — наша зброя. Проєкт від Gusev Art Lab для фонду «Повернись живим»

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.