Вибір житла в Києві — суцільний компроміс, доводиться вибирати — парк чи метро поряд, гарний вид із вікна чи інфраструктура тощо.
«А що, якщо взяти та зібрати всі плюшки сучасного житла в одному місці?» — подумали в «Ковальська» і зробили «Будинок на Вавілових» — функціональне та естетичне житло біля метро для активних та амбітних киян. Перед агенцією Looma б3уло поставлено завдання налагодити ефективну комунікацію.
Отже, завдання для агенції було запустити «Будинок на Вавілових» і показати, як в одному місці можна зібрати стільки всього. Для цього потрібно було об’єднати одразу 4 повідомлення — розвинена інфраструктура, близькість до метро, наявність поруч паркової зони, а також показати естетику архітектури будинку.
Рішення
На етапі лончу важливо перш за все підіймати awareness комплексу — тому за основу було взято саме форму «Будинку на Вавілових». З першого погляду здається, що зібрати стільки всього в одному будинку — неможливо, ці думки навели команду агенції на принцип «неможливих фігур», які можуть поєднувати різні виміри й форми. Так силует «Будинку на Вавілових» перетворився на сюрреалістичний образ, який поєднав усі ключові переваги комплексу та створив унікальний візуальний стиль.
В Looma дуже люблять крафт, тому особливу увагу приділили деталям на етапі реалізації. Ківіжуал і відеоролик були повністю створені в CGI внутрішнім продакшен-департаментом. Ролик зняли у CG одним кадром — таким чином, перелітаючи між гранями та вимірами, глядач може оцінити усі плюшки комплексу.
«Ще на етапі проєктування будинку ми вже розуміли, як він має виглядати і яку інфраструктуру мати. Спираючись на власний досвід та досвід архітекторів зі світовим ім’ям, ми створили стильний проєкт, врахували всі деталі та інтегрували їх в наявну забудову. Рекламна кампанія „Відчуття міста“ — саме про це», — коментує Вадим Колодніцький, Керівник відділу маркетингу нерухомості.
Читайте також:
В Італії зупинили будівництво McDonald’s, який мав би відкритися поруч із римськими термами Каракалли третього століття