AppsFlyer — платформа для маркетингової аналітики та мобільної атрибуції публікує Прогноз на 2022 рік
Зростання агрегованих даних
2021 став роком, коли залежність від даних на рівні користувачів почала знижуватися (в основному через iOS14.5). У 2022 році агреговані дані використовуватимуться за замовчуванням.
У світі, де важлива конфіденційність, маркетологам необхідно пристосовуватися до агрегованих даних для вимірювання та оптимізації кампаній. Це також забезпечить конфіденційність клієнтів та рентабельність бюджетів.
У міру збільшення обсягів агрегованих даних прибільшуватимуться і прогнози можливого зростання. Це стане можливим завдяки машинному навчанню та іншим технологіям, що зберігають конфіденційність.
Рекламодавці прагнутимуть вкладати кошти у нові для себе канали й приділяти підвищену увагу створенню власних каналів даних, і маркетингу. Стануть активніше використовуватися PUSH-повідомлення та email-маркетинг.
Інвестиції у мобільний зв’язок зростуть
Пандемія прискорила мобільну трансформацію бізнесу, особливо у сфері роздрібної торгівлі та фінансів. Ця тенденція продовжиться, попри поступове повернення до нормального життя. У 2022 році інвестиції в мобільний зв’язок та мобільний маркетинг зростатимуть, оскільки компанії переводитимуть свій основний та Інтернет-трафік у мобільні додатки.
Супераппів стане більше
Супераппи (superApps), що пропонують відразу кілька послуг, вже стали звичними переважно в Азії. Програми подібні до китайського WeChat дозволяють виконувати цілу низку дій з однієї програми (обмін повідомленнями, оплата рахунків, замовлення в ресторанах, купівля товарів).
Ми вже бачили приклади того, як західні бренди вводили додаткові послуги (наприклад Uber додав доставлення їжі). Ймовірно, 2022 році цей тренд лише масштабується. У топі цього тренду будуть Facebook, Twitter, Instagram і Snapchat, які вже тестують можливість платежів усередині своїх програм.
Консолідація ігрової індустрії за допомогою M&A
У 2021 році спостерігалося небачене раніше зростання консолідації ігрових студій. За перші 9 місяців року компанії-розробники залучили неймовірну суму $71 млрд за 844 угоди.
Основні фактори зростання — ігровий ландшафт, що виріс за час пандемії, сприятливе інвестиційне середовище і мега-студії, що прагнуть збільшити кількість своїх користувачів в AR. Так, оновлення Apple до iOS14.5 значно обмежило обсяг даних, які маркетологи можуть використовувати для оптимізації. Тому сьогодні як ніколи складно забезпечити точний таргетинг, що стимулює конверсії та забезпечує прибуток при масштабуванні.
Консолідація дозволяє мега-студіям отримати доступ до бази невеликих студій та їх вихідних даних. І таким чином розширити доступ до своїх даних на рівні користувачів, а також оптимізувати кампанії ремаркетингу з перехресним просуванням та покращити взаємодію з користувачем.
Немає причин думати, що ці тенденції найближчим часом зміняться. 2022 рік, ймовірно, пройде в ключі цих трендів, які вже значно посилили індустрію.
Фото в заголовку: Клей Бенкс, https://unsplash.com/
Читайте також:
Дослідження «Креативна економіка – нова економічна епоха XXI ст.». Висновки й тренди