Згідно з дослідженням Chartered Institute of Marketing, вже другий рік поспіль Amazon є найбільшим порушником, коли справа доходить до використання занадто великої кількості упаковки.
Згідно з опитуванням клієнтів у Великобританії, він набрав колосальних 48% голосів, при цьому новоприбулі M&S і Джон Льюїс і повторні правопорушники Tesco і eBay отримали менше 10%.
Дослідження показало, що понад 80% дорослих у Великобританії вважають, що компанії використовують занадто багато упаковки і повинні робити більше для просування екологічно чистої упаковки.
Джемма Батлер, директор з маркетингу в Charted Institute of Marketing, сказала: «Споживачі набагато більш активні, коли мова йде про проблеми, пов’язані з надмірною упаковкою, особливо пластиком, і сьогоднішні результати показують, що це впливає на асоціацію з брендом. Компанії, які відмовляються звертатися до упаковки своєї продукції, ризикують завдати шкоди не тільки планеті, але і їх репутації.
Надмірна упаковка також впливає на те, як споживачі роблять покупки в Інтернеті: понад 30% кажуть, що це відлякує або змушує їх неохоче користуватися тим же роздрібним продавцем знову. Все більше і більше людей віддають перевагу послугам click-and-collect, які заощаджують на викидах вуглецю, пов’язаних із доставкою додому.
Часи змінюються, і брендам потрібно змінити свої звички. Більша частина дорослих британців, які святкують Різдво, переходять до екологічно чистих способів проведення свят, повторно використовуючи прикраси та купуючи екологічні товари».
Батлер зробила висновок: «З нашого дослідження ясно, що споживачі все більше усвідомлюють вплив урочистостей та пов’язаного з ними викидів на планету, і вони очікують, що компанії також будуть більш прозорими щодо цього питання. Настав час для брендів активізуватися та переосмислити, як ми можемо відсвяткувати магію Різдва, не залишаючи після себе гори відходів».
Читайте також:
Дослідження «Креативна економіка – нова економічна епоха XXI ст.». Висновки й тренди