Важливою частиною будь-якої успішної стратегії бренду, загалом, є ефективний дизайн логотипу, і міста в цьому відношенні нічим не відрізняються.
Для чого потрібні логотипи міст?
Вам цікаво, навіщо місту потрібен логотип? Логотип міста є розумною ідеєю з багатьох причин. Сильна присутність бренду може допомогти створити унікальну індивідуальність, заохочувати туризм і бізнес, а також підвищити позитивне сприйняття району жителями та рештою світу.
Недостатньо просто мати логотип міста. Чудовий логотип повинен показувати унікальний характер міста. Щоб створити хороший, потрібно багато.
Нижче наведено деякі з найбільш знакових логотипів міст.
Найкращі логотипи міста
Нью-Йорк
Найпопулярнішим і скопійованим зображенням у світі є логотип «Я люблю Нью-Йорк». Логотип був створений для просування туристичної кампанії Нью-Йорка.
Логотип був розроблений відомим графічним дизайнером — Мілтоном Глейзером у 1977 році для популяризації міста та штату Нью-Йорк під час кризи наприкінці 70′.
Логотип I Love NY складається з великого регістру I, за яким слідує символ червоного серця, а потім великі літери N і Y, розміщені закругленим шрифтом із засічками American Typewriter.
Логотип торгової марки приносить понад 30 мільйонів доларів на рік за рахунок офіційних товарів, таких як кружки та футболки.
Амстердам
У місті Амстердам не було єдиного логотипа, а була система логотипів, що складалася з понад 40 різних варіацій, тому метою було створити єдиний логотип для всіх.
XXXs логотипу Амстердама насправді відноситься до трьох вертикальних Андріївських хрестів.
Прогулюючись по Амстердаму, ви можете помітити символ міста «XXX» на будівлях, прапорах або навіть на місцевих харчових брендах.
Уніфікована система економить гроші, оскільки однакові конверти та бланки можна купити у більшій кількості за нижчою ціною.
Єдиний логотип, що об’єднує місто, дозволяє їм використовувати свої транспортні засоби скрізь, де вони потрібні.
Система ідентифікації Амстердама проста і зрозуміла з невеликими відхиленнями в застосуванні. Це дозволяє постійно спілкуватися в місті, яке вже багате на креативність.
Мельбурн
Різноманітність Мельбурна стало головною концепцією, яка відзначала ідентичність через колір, форми, грані та структури.
Логотип Мельбурна представляє прогресивне та динамічне місто, відкрите для нових ідей.
Накладення на лівій стороні M створює велику напругу. Потім справа переходить до чогось простішого. Градієнти додають глибину та ширину плоскому логотипу.
Основний логотип є частиною ширшого набору адаптацій за формою та кольором — чудовий приклад гнучкого стилю.
Монреаль
Tourisme Montreal прагнув створити імідж, який би показував характер сучасного Монреаля як осередку творчості, магніту для талантів світового рівня, розсадника для нових подій та інкубатора для захоплюючих, інноваційних ідей.
Логотип Монреаля вміло підкреслює акцент у своїй назві.
Осло
Осло, столиця Норвегії, є найбільшим містом. Населення становить понад 650 тис. Причина нової ідентичності — чітка потреба в узгодженні — стара дає фрагментарне та нечіткі зображення (використовується понад 200 різних логотипів).
Герб Осло: корона, жорна та наконечник стріли надихнули логотип.
Усі підприємства в Осло повинні мати однакову ідентичність.
Мадрид
Створення нового логотипу Мадрида відповідає потребам, визначеним у Стратегічному туристичному плані міста Мадрида на 2015-2019 роки, який рекомендує посилити туристичний бренд.
Мадрид — місто, де раді всім охочим. Жителі Мадрида є частиною Мадрида. Вони мають єдиний характер, завдяки якому кожен відчуває себе як вдома, незалежно від того, звідки вони прийшли.
Кожне місто має свої власні нематеріальні атрибути та цінності. Париж — місто кохання, Нью-Йорк — місто, яке ніколи не спить, Рим — вічне місто, а Мадрид — місто, де вітають, чекають.
Хоча дизайн не настільки чіткий, як міг би передати цю ідею обіймів, він принаймні симпатичний та оригінальний. Він також зберігає свою консистенцію, попри зміни форми та кольору.
Висновки
Добре розроблена система ідентичності міста може сприяти розвитку туризму, змінити уявлення людей і принести узгодженість у різні міські установи.
Професійний логотип може захопити уяву людей, викликати гордість і почуття приналежності, а також стимулювати економічне зростання міста шляхом інвестицій у туризм та бізнес.
Міський логотип, якщо його зробити правильно, може підтримувати зростання та зміну чисельності населення. Це також може динамічно підключити вас до майбутніх можливостей.
Читайте також:
Жовті логотипи: як додати сонця до свого бренду