• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Начитай на мільйон. У новій книзі Гаріка Корогодського схований скарб

17 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Начитай на мільйон. У новій книзі Гаріка Корогодського схований скарб

mockups-design.com

Share on FacebookShare on Twitter

Фрік, бізнесмен та письменник Гарік Корогодський написав нову книгу. «Червона книга Гаріка» — третя у серії «Як витратити мільйон…», що стала абсолютним бестселером в Україні.

Нова історія Гаріка про спогади, з якими немає сил розлучитися. П’яне весілля. Направлений в обличчя пістолет. Перший великий бізнес та перші великі проблеми. Про маму, яка знає краще. Ба, яка знає, що знає ще краще. Батьківство для тебе та від тебе. Непохитні дворові правила. Світ, що відкривається. І мільйон, який є, але, зараза, ненадовго.

Гарік Корогодський
Гарік Корогодський

Гарік Корогодський: «Я відійшов від „історій єврейського хлопчика“ і написав роман. Звучить самовпевнено, знаю. На його створення пішло 4 роки, останні півтора я жив лише текстом. Намагався говорити з читачем, якому незнайомий сьогоднішній Гарік. А ще я поговорив із часом. Саме він, безликий час, мій головний співрозмовник. У часу шикарне почуття гумору. Чи остання „Червона книга Гаріка“ у трилогії? Вона третя, і цим все сказано».

Оформлення книги — метафоричні сни фотохудожника Ярослава Голубчика. Робота над проєктом тривала понад рік. Кожен кадр — спогад, створений у єдиному екземплярі, який неможливо повторити. Починаючи роботу над ілюстраціями, Ярослав створив потужний артпроєкт, що бере за живе.

Ярослав Голубчик: «Це проєкт усього життя. Унікальний. Наповнений. Рік я займався божевільною, творчою роботою: до кожного розділу книги вигадував сюрреалістичний сюжет для ілюстрування, знімав у різних куточках країни, включаючи зону ЧАЕС, робив картинки з елементами оголеної натури. Усі фотороботи знімалися на чорно-білу фотоплівку. Після ручного прояву негативів картинки друкувалися у техніці літ-друку, що дає унікальні артефакти та непередбачувані результати. Кожна фотографія у книзі — відбиток із чесним тиражем 1/1».

Гарік Корогодський

У чому ще відмінність третьої книги Гаріка від двох попередніх? У мільйоні гривень, звісно. Спільно з партнером книги Parimatch Ukraine Корогодський влаштовує «Гру на мільйон»: один із читачів «Червоної книги Гаріка» отримає мільйон гривень.

Кожна книга у тиражі має унікальний номер — перепустку в гру. Протягом року відбудеться рандомний відбір 20-ти фіналістів-читачів, з яких під час суперфіналу на платформі PM. UA один переможець отримає 1 000 000 гривень.

Для участі потрібно:

  •  Вік 21 +;
  •  купити книгу;
  •  заповнити анкету на сайті kkg. com. ua.

Особисте побажання автора переможцю: «витратити мільйон на щось цікаве, з фантазією».

Начитати на мільйон можна вже сьогодні — «Червона книга Гаріка» вийшла у продаж 16 грудня. Прибуток від продажу книги буде передано до фонду «Життєлюб», який займається всебічною допомогою людям третього віку в Україні.

Фото:  Max Vadukul


Читайте також:

«Ідея цього фільму знайшла нас швидше, ніж ми її»: продюсер Дмитро Овечкін про отримання міжнародних нагород, попкорнові фільми та зйомки україномовної воєнної драми

Теги: книгикреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.