Новий ролик Airbnb «Незнайомці» на перший погляд скидається на сцену з «Родини Адамсів». В ньому якісь кошлаті істоти посеред ночі заходять у безлюдний дім, а схожі вони чи то на ведмедів, чи то на евоків із «Зоряних воєн».
Але тут починає грати пісня Кевіна Морбі Beautiful Strangers, і боятися стає просто смішно.
У світлі дня ці істоти п’ють чай та каву, грають в настільні ігри та слухають музику. Як і ми, вони сидять до пізньої ночі за переглядом фільму, а батьки вкладають спати дітей.
Коли ж їхня відпустка закінчується, волохані наводять в домі лад і лишають записку з подякою. А щойно вони переступають поріг, хутро щезає, і ми бачимо на їхньому місці звичайних людей.
«Незнайомці не такі вже й страшні», запевняє наостанок Airbnb і закликає власників житла приєднуватися до своєї мережі, обіцяючи спрощену процедуру реєстрації на своїй платформі.
Airbnb працює на ринку ось уже 14 років. Десять років тому справи цієї компанії видавалися кепськими після численних неприємних історій про жахливі наслідки для господарів. Але минув час, користувачів Airbnb стає дедалі більше, а мережа наразі охоплює понад 220 країн та регіонів світу.
Як стверджує компанія, за цей час вони багато чому навчилися, але найголовнішим висновком лишається те, що незнайомці не такі вже й страшні.
Ролик Airbnb «Незнайомці» ставить за мету запросити на свою платформу більше господарів. Зараз, як повідомляє Airbnb, їх вже 4 мільйони, а середній дохід господаря становить десь 9600 доларів на рік. Окремо компанія зазначає, що приблизно 55% господарів на її платформі — жінки. (Зокрема, мабуть, і тому, що через неоднакові для всіх пандемічні умови роботи саме жінкам не завадило б додаткове джерело доходів.)
Наразі, як не дивно, Airbnb переживає злет, який сама компанія пояснює тим, що пандемія «від’єднала мільйони людей від необхідності працювати в конкретному місці та у конкретний час».
До того ж, як виявляється, чимало людей використовують Airbnb як спосіб познайомитися з іншим способом життя, що підтверджується і великим цьогорічним попитом на житло в сільській місцевості.
Читайте також:
Різдвяна реклама 2021 від McDonald’s та Optus: пухнасті гості, уявні та реальні.