• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Майбутнє соціальної реклами зараз

16 Грудня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Майбутнє соціальної реклами зараз
Share on FacebookShare on Twitter

Маркетологи за останні 18 місяців помітили багато потрясінь — від зміни поведінки споживачів до нових шляхів покупок і нових правил конфіденційності. 2022 рік не за горами, і ніколи не було кращого часу, щоб почати інвестувати в соціальну рекламу або нарощувати свої зусилля. Насправді більшість компаній (74%) вже виділяють одну третину або більше свого маркетингового бюджету на рекламу в соціальних мережах.

Ось що вам потрібно знати, щоб 2022 рік був успішним:

Подорожі за покупками й надалі ускладнюватимуться

Усі бренди прагнуть зустріти своїх клієнтів там, де вони є,— це все важча амбіція в сучасному ландшафті, коли споживачі плавно переходять з онлайн в офлайн і перемикаються між соціальними каналами. Що ж робити маркетологу, не враховуючи постійно зростаючу конкуренцію за увагу споживачів?

Майбутнє соціальної реклами зараз
Eleni Afiontzi

Оскільки споживачі проводять все більше часу в соціальних мережах, у них також є кілька точок дотику з брендом, перш ніж зробити покупку, і кожна точка дотику має значення. Крім того, багато точок дотику трапляються в соціальних мережах — від відкриття до покупки.

2022 рік стане роком диверсифікації та впровадження справжньої багатоплатформної стратегії соціальної реклами. Пам’ятайте, що різні платформи обслуговують різне мислення та наміри, і розуміння ролі кожної платформи у воронці має важливе значення для створення справжніх і довготривалих відносин із клієнтами. Мультиплатформена стратегія дозволяє вам зустрічатися з клієнтами на кожному кроці їхньої покупки, розповідати цілісну історію бренду і в кінцевому підсумку зміцнювати довіру серед аудиторії.

Креатив буде як ніколи важливий у забезпеченні успішних кампаній

У міру того, як у 2022 році в рекламну екосистему ввійдуть правила конфіденційності, важливість креативу повністю реалізується. Креатив недооцінювався як важіль з точки зору персоналізації, і він повертається з силою. Окрім зацікавленості, сильний креатив також буде найбільшим фактором ефективності брендів.

Інвестування в креативну стратегію грає важливу роль у світі реклами, де більше не керує алгоритмічне націлювання. Проявіть креативність із доступними даними, які зберігають конфіденційність, і ви знайдете безліч способів запропонувати своїй аудиторії персоналізовану рекламу. Наприклад, ми бачили, як бренди використовують прогноз погоди та спортивні результати для створення релевантної та привабливої ​​реклами. Або інвестуйте у творчі ідеї на основі штучного інтелекту, щоб підняти свою продуктивність на новий рівень. Ключ до пошуку правильного креативного напряму та найефективнішої реклами — це надійний план тестування креативу. Знання того, що резонує з нашою аудиторією, є основою будь-якої успішної кампанії.

Бренди відкриють діалог про конфіденційність даних

З новими правилами про конфіденційність брендам потрібно змінити спосіб спілкування зі своєю аудиторією. Коли споживачі натискають «підтвердити» або «відстежувати файли cookie», вони зазвичай не розуміють, чому. Результатом є одностороння точка зору, що призводить до відсутності довіри до бренду, насамперед через те, що вони чують, і з дуже невеликим контекстом або без нього. У 2022 році та далі розумні рекламодавці змінять це.

Бренди відкриють діалог про конфіденційність даних
Markus Spiske

Нові правила щодо конфіденційності дали можливість вести відверті розмови зі споживачами про їхні дані. Для цього бренди отримають право власності на те, що вони роблять з даними споживачів, і, що ще важливіше, нададуть споживачам прозорі уявлення та ресурси, щоб зрозуміти, для чого використовуються їхні дані.

В результаті ми можемо очікувати, що організації почнуть наймати більше людей, які знають, як спілкуватися зі споживачами у корисний, легкий для розуміння спосіб. Ці зміни потім спонукатимуть споживачів приймати більш обґрунтовані рішення щодо своїх даних, включно з тим, що буде означати простим натисканням кнопки для їхнього онлайнового досвіду.

Штучний інтелект буде домінувати, якщо його доповнити людським втручанням

Існує поширене помилкове уявлення, що Штучний інтелект має повний потенціал щодо інновацій та ефективності, включаючи його застосування в онлайн-рекламі. І хоча він, безумовно, пішов далі, й, можливо, 95% досягнутого, людський втручання все ще потрібно — навіть якщо лише для останніх 5%.

Перш ніж планувати свої стратегії на наступний рік, зробіть крок назад і пам’ятайте насамперед мету штучного інтелекту — дозволити швидше та точніше приймати рішення. Поєднуючи штучний інтелект з людським розумом, який глибше занурюється в розуміння, ви можете прийняти обґрунтоване остаточне рішення.

white robot toy holding black tablet
Owen Beard

Штучний інтелект має можливість розвивати цифрову рекламу, виключаючи здогадки в креативі, постійно вивчаючи й оптимізуючи те, що викликає резонанс у споживачів. З огляду на це, ми можемо очікувати, що в рекламних технологіях буде більше інновацій та впровадження штучного інтелекту. Однак для ефективної та відповідальної діяльності людське збільшення має відігравати вирішальну роль.

Джерело


Читайте також:

4 поради щодо ефективного маркетингу в соціальних мережах

Теги: розвитток та ефективністьсоціальна рекламатехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.