Маркетологи за останні 18 місяців помітили багато потрясінь — від зміни поведінки споживачів до нових шляхів покупок і нових правил конфіденційності. 2022 рік не за горами, і ніколи не було кращого часу, щоб почати інвестувати в соціальну рекламу або нарощувати свої зусилля. Насправді більшість компаній (74%) вже виділяють одну третину або більше свого маркетингового бюджету на рекламу в соціальних мережах.
Ось що вам потрібно знати, щоб 2022 рік був успішним:
Подорожі за покупками й надалі ускладнюватимуться
Усі бренди прагнуть зустріти своїх клієнтів там, де вони є,— це все важча амбіція в сучасному ландшафті, коли споживачі плавно переходять з онлайн в офлайн і перемикаються між соціальними каналами. Що ж робити маркетологу, не враховуючи постійно зростаючу конкуренцію за увагу споживачів?
Оскільки споживачі проводять все більше часу в соціальних мережах, у них також є кілька точок дотику з брендом, перш ніж зробити покупку, і кожна точка дотику має значення. Крім того, багато точок дотику трапляються в соціальних мережах — від відкриття до покупки.
2022 рік стане роком диверсифікації та впровадження справжньої багатоплатформної стратегії соціальної реклами. Пам’ятайте, що різні платформи обслуговують різне мислення та наміри, і розуміння ролі кожної платформи у воронці має важливе значення для створення справжніх і довготривалих відносин із клієнтами. Мультиплатформена стратегія дозволяє вам зустрічатися з клієнтами на кожному кроці їхньої покупки, розповідати цілісну історію бренду і в кінцевому підсумку зміцнювати довіру серед аудиторії.
Креатив буде як ніколи важливий у забезпеченні успішних кампаній
У міру того, як у 2022 році в рекламну екосистему ввійдуть правила конфіденційності, важливість креативу повністю реалізується. Креатив недооцінювався як важіль з точки зору персоналізації, і він повертається з силою. Окрім зацікавленості, сильний креатив також буде найбільшим фактором ефективності брендів.
Інвестування в креативну стратегію грає важливу роль у світі реклами, де більше не керує алгоритмічне націлювання. Проявіть креативність із доступними даними, які зберігають конфіденційність, і ви знайдете безліч способів запропонувати своїй аудиторії персоналізовану рекламу. Наприклад, ми бачили, як бренди використовують прогноз погоди та спортивні результати для створення релевантної та привабливої реклами. Або інвестуйте у творчі ідеї на основі штучного інтелекту, щоб підняти свою продуктивність на новий рівень. Ключ до пошуку правильного креативного напряму та найефективнішої реклами — це надійний план тестування креативу. Знання того, що резонує з нашою аудиторією, є основою будь-якої успішної кампанії.
Бренди відкриють діалог про конфіденційність даних
З новими правилами про конфіденційність брендам потрібно змінити спосіб спілкування зі своєю аудиторією. Коли споживачі натискають «підтвердити» або «відстежувати файли cookie», вони зазвичай не розуміють, чому. Результатом є одностороння точка зору, що призводить до відсутності довіри до бренду, насамперед через те, що вони чують, і з дуже невеликим контекстом або без нього. У 2022 році та далі розумні рекламодавці змінять це.
Нові правила щодо конфіденційності дали можливість вести відверті розмови зі споживачами про їхні дані. Для цього бренди отримають право власності на те, що вони роблять з даними споживачів, і, що ще важливіше, нададуть споживачам прозорі уявлення та ресурси, щоб зрозуміти, для чого використовуються їхні дані.
В результаті ми можемо очікувати, що організації почнуть наймати більше людей, які знають, як спілкуватися зі споживачами у корисний, легкий для розуміння спосіб. Ці зміни потім спонукатимуть споживачів приймати більш обґрунтовані рішення щодо своїх даних, включно з тим, що буде означати простим натисканням кнопки для їхнього онлайнового досвіду.
Штучний інтелект буде домінувати, якщо його доповнити людським втручанням
Існує поширене помилкове уявлення, що Штучний інтелект має повний потенціал щодо інновацій та ефективності, включаючи його застосування в онлайн-рекламі. І хоча він, безумовно, пішов далі, й, можливо, 95% досягнутого, людський втручання все ще потрібно — навіть якщо лише для останніх 5%.
Перш ніж планувати свої стратегії на наступний рік, зробіть крок назад і пам’ятайте насамперед мету штучного інтелекту — дозволити швидше та точніше приймати рішення. Поєднуючи штучний інтелект з людським розумом, який глибше занурюється в розуміння, ви можете прийняти обґрунтоване остаточне рішення.
Штучний інтелект має можливість розвивати цифрову рекламу, виключаючи здогадки в креативі, постійно вивчаючи й оптимізуючи те, що викликає резонанс у споживачів. З огляду на це, ми можемо очікувати, що в рекламних технологіях буде більше інновацій та впровадження штучного інтелекту. Однак для ефективної та відповідальної діяльності людське збільшення має відігравати вирішальну роль.
Читайте також:
4 поради щодо ефективного маркетингу в соціальних мережах