• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Австралійські шанувальники Playstation мають шанс скуштувати культові страви з відеоігор

16 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Австралійські шанувальники Playstation мають шанс скуштувати культові страви з відеоігор
Share on FacebookShare on Twitter

Агентство Amplify співпрацює з трьома ресторанами та Deliveroo для створення та розповсюдження страв, представлених в основних франшизах.

Ігрові всесвіти розроблені, щоб запропонувати гравцям можливість втекти від реальності та отримати досвід, який їхня власна реальність не може дати. Це може включати стрілянину в зомбі, перемогу в Гран-прі Формули-1 або побиття всіх супротивників у битві, але ще одна сфера, де включається уява, може бути навколо їжі, яку їдять персонажі.

PlayStation визнала це завдяки кампанії, яка оживить деякі страви з відеоігор — із таких основних франшиз, як Unchartered 4: Край злодія, Ratchet and Clank: Rift Apart та The Last of Us: Part 2, щоб шанувальники могли дізнатись, які вони на смак.

«PlayStation to Plate» було розроблено агентством креативного досвіду Amplify, орієнтовано на австралійських геймерів, наголошуючи на платформі бренду «Play Has No Limits», співпрацюючи з ресторанами Mary’s, The Italian Bowl і Bistro Morgan у партнерстві з Deliveroo, який створив страви прямо з ігор.

Втілення віртуального в реальність

Кампанія розпочалася 10 грудня, працюючи з трьома ресторанами в Сіднеї та Мельбурні, щоб дозволити фанатам замовляти їжу в межах вибраних ігор PlayStation.

«Ми хотіли створити момент, який не можна пропустити, який пронизує культуру та святкує гру в нешанобливий спосіб, який може зробити тільки PlayStation. Було захоплююче оживити й відчути по-новому світи Uncharted, The Last of Us Part II й Ratchet & Clank: Rift Apart, — пояснив Патрік Лагана, директор з маркетингу PlayStation Australia. — За допомогою „PlayStation to Plate“ ми втілили віртуальне в реальність і показали, що гра не має обмежень, як на консолі, так і на планшеті».

Кампанія була представлена ​​разом із Poem, яка займалася комунікаціями, інфлюенсерами, PR, соціальними заходами, який транслювався на національних платформах PlayStation, а також на акаунтах ресторанів, з якими співпрацюють.

Платні медіа, якими керує MediaCom, працювали в Facebook, Instagram та Twitter.

«Приділяючи увагу деталям, які входять навіть у випадкову їжу в ігрових всесвітах, ми сподіваємося дати новій аудиторії смак багатих, захоплюючих світів та історій, які можна знайти лише на PlayStation, — додав Тім Багготт, креативний директор Amplify. — Ми сподіваємося, що люди відчують справжнє відчуття гри, яке було присутнім протягом усього процесу».

Кредити:

Клієнт: Sony PlayStation
Кампанія: PlayStation To Plate
Партнери бренду: Mary’s, Bistro Morgan, The Italian Bowl
Креативна концепція, подія: Amplify
PR, інфлюенсер та соціальні мережі: Poem
Медіа: MediaCom
Виробництво контенту: Entropico

Джерело


Читайте також:

Новий ролик PlayStation демонструє алегоричну гру в шахи з живими фігурами

Еволюція логотипа PlayStation

Теги: відеокреативрозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.