16 грудня (з 13:00 по 18:00) відбудеться офіційне онлайн-відкриття четвертого сезону конкурсу соціально вагомого контенту PITCH UA, який реалізовує компанія Media Resources Management (MRM) за підтримки Проєкту Transformation Communications Activity (TCA), що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), та за сприяння Міністерства культури та інформаційної політики України.
PITCH UA 4 підтримує створення аудіовізуальних проєктів для ТБ, кіно та онлайн-платформ, спрямовані на зміцнення багатокультурного та багатонаціонального громадянського суспільства в Україні, посилення позитивного ставлення та визнання громадськістю різноманіття та єдності в Україні, а також підвищення рівня обізнаності аудиторії про позитивні зміни в країні в результаті демократичних перетворень.
Переможці PITCH UA 4 отримають фінансову підтримку та експертний супровід на всіх етапах реалізації своїх проєктів. Традиційно, участь у конкурсі можуть взяти виробники аудіовізуального контенту, зареєстровані в Україні. Важливо, що цього року на конкурс приймаються виключно проєкти, які перебувають на стадії розробки концепції, і не увійшли в процес виробництва. Також відтепер одна організація може подати тільки один проєкт в межах однієї теми.
Під час відкриття конкурсу 16 грудня організатори детально поінформують потенційних аплікантів про оновлені умови участі, розкриють теми та етапи реалізації PITCH UA 4. Команда TCA пояснить правила подачі заявок, розкаже про положення та політику проведення конкурсу. Українські та іноземні експерти роз’яснять, як у контенті для широкої аудиторії можна розкрити теми цьогорічного конкурсу: «Медіа мають значення» та «Видимі трансформації» та нададуть рекомендації щодо оформлення початкової концепції проєктів для подачі на конкурс.
Спікери розкажуть, як знаходити цікаві сюжети в темах, пов’язаних з реформами в Україні і з роллю, яку відіграють ЗМІ в сучасному світі, де вони стають засобом не тільки інформування, але й розповсюдження дезінформації, якій треба вміти протистояти. Також учасники заходу дізнаються про вимоги щодо інклюзивності та гендерних питань у контенті, на фінансування якого вони в подальшому подаватимуть заявки.
Крім того, в межах заходу виступлять переможці попередніх сезонів PITCH UA, поділяться досвідом успішної реалізації своїх проєктів та корисними порадами для потенційних учасників конкурсу.
Також спеціальні майстер-класи проведуть журналістка та режисерка, двічі номінована на премію «Еммі» — Дженніфер Крендалл, а також відомі голлівудські продюсери Адам Сіґел та Джош Вайнсток, які вже четвертий рік поспіль консультують аплікантів та займаються докторингом проєктів.
Із правилами участі у конкурсі можна ознайомитися за лінком.
Програму офіційного відкриття читайте за лінком.
Участь у відкритті PITCH UA 4 можна взяти за попередньою реєстрацією.
Детальніше про конкурс дізнавайтесь на сайті https://pitchua.com/.
Підписуйтесь на новини, аби не проґавити важливі дедлайни.
Читайте також:
Довкілля та декорації: щирість і лицемірство екополітики компаній у нових роликах Erste Bank і Greenpeace