Незалежно від того, скільки ви готуєтеся до планування різдвяної вечері, іноді все йде не за планом. Getir, додаток служби доставки, схиляється до цих невдач у своїй першій святковій кампанії.
Ролик Getir saves Christmas має на меті привернути увагу Великобританії за допомогою двох різдвяних реклам, які дебютують на ITV та Channel 4.
У першому ролику глядачі бачать, як у головного героя закінчуються шоколадні цукерки, а в другому ми бачимо, як він спалює різдвяний пудинг, але сімейні плани зберігаються завдяки службі доставки Getir.
«Ми раді поділитися нашою першою різдвяною кампанією, оскільки нація починає свій останній відлік до свят. Ми дуже добре знаємо, що ця пора року завжди напружена, але наша реклама зрозуміла всім нашим клієнтам — Getir тут як ваш надійний супутник, який допомагає врятувати день і повернути вам дорогоцінний час цього Різдва», — сказав Ніколас Кесбі, керівник відділу маркетингу Getir UK.
«Незалежно від того, що трапилося не так на кухні або які речі першої необхідності ви забули, ми працюємо кожного дня цього сезону, щоб забезпечити наших клієнтів Різдвом, яке варто запам’ятати».
Getir було засновано в 2015 році в Стамбулі і є відносно новим на ринку Великобританії, але з пандемією, що прискорює зростання сектору швидкої доставки продуктів, бренд нарощує свої маркетингові зусилля.
Численні карантинні обмеження, занепокоєння щодо приватних покупок і труднощі з отриманням відповідних термінів доставки у великих мережах супермаркетів призвели до того, що люди звертаються до служб швидкої доставки, таких як Getir, Dija та Gorillas, але експерти попереджають, що ажіотаж може зникнути.
Читайте також:
Трохи чорного гумору: стережіться відеоконференцій на Різдво, щоб не закінчити, як персонаж цього відео