Чи знайдеться краще місце для того, щоб погойдатися в гамаку, ніж 135-метрова прірва між двома хмарочосами?
Саме це, а також ряд інших небезпечних трюків, здійснили нещодавно в Сан-Паулу канатохідці, залучені для цієї кампанії пивоварним брендом Cerveza Patagonia, який належить AB InBev. Сама кампанія має назву The Mountain Intervention, а участь в ній взяли десять спортсменів-канатохідців.
В ході цього висотного шоу в певні моменти канатохідці зупинялися і розгортали плакати зі зверненими до перехожих закликами замислитися про шалений темп життя у мегаполісі та поглянути на життя з нової перспективи.
Один такий плакат, наприклад, проголошував «Обрій — то ще не межа», а інший питав «Бачите, наскільки рівновага важлива?»
Чому саме гори і такий альпінізм? А хоча б і тому, що цей бренд було названо на честь гірського хребта у Південній Америці.
Зокрема, у вересні бренд Cerveza Patagonia провадив кампанію The Mountain Experiment. В ході її людей відправляли в гори, щоб у такий спосіб допомогти їм зняти стрес і позбутися тривожності.
Що ж до The Mountain Intervention, то Бернардо Таварес, засновник агенції Beta Collective, яка створила цю активацію, зазначає: «Розробка проєктів для Cerveza Patagonia завжди була цікавою справою. Для нас це можливість створити амбітний задум і буквально запустити його в небо. А також випити непоганого пива і отримати задоволення, вигадуючи дотепні послання. З такою роботою навіть не треба рушати в гори, щоб розслабитися».
А творчий дует Фабіо та Марілья Мейреллес, які зняли це запаморочливе відео, додають: «Робота, яка веде нас у такі неочікувані місця як вершина гори або вершина найвищого хмарочоса, завжди ставить перед нами нові виклики. Але коли нам дають можливість креативно мислити, як це буває з відео для Cerveza Patagonia, долання цих викликів варте того».
Читайте також:
Різдвяна мелодія для душевного спокою була створена британськими креативниками.
Канадські креатори створили одяг-камуфляж душевного здоров’я.
Коли душевне здоров’я – порохова діжка: організація Sandy Hook Promise розповідає про підлітків та локдаун.