• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Суспільство та Держава

Cerveza Patagonia та канатохідці між хмарочосами нагадують про важливість душевного здоров’я

13 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Чи знайдеться краще місце для того, щоб погойдатися в гамаку, ніж 135-метрова прірва між двома хмарочосами?

Саме це, а також ряд інших небезпечних трюків, здійснили нещодавно в Сан-Паулу канатохідці, залучені для цієї кампанії пивоварним брендом Cerveza Patagonia, який належить AB InBev. Сама кампанія має назву The Mountain Intervention, а участь в ній взяли десять спортсменів-канатохідців.

В ході цього висотного шоу в певні моменти канатохідці зупинялися і розгортали плакати зі зверненими до перехожих закликами замислитися про шалений темп життя у мегаполісі та поглянути на життя з нової перспективи.

Один такий плакат, наприклад, проголошував «Обрій — то ще не межа», а інший питав «Бачите, наскільки рівновага важлива?»

Чому саме гори і такий альпінізм? А хоча б і тому, що цей бренд було названо на честь гірського хребта у Південній Америці.

Зокрема, у вересні бренд Cerveza Patagonia провадив кампанію The Mountain Experiment. В ході її людей відправляли в гори, щоб у такий спосіб допомогти їм зняти стрес і позбутися тривожності.

Що ж до The Mountain Intervention, то Бернардо Таварес, засновник агенції Beta Collective, яка створила цю активацію, зазначає: «Розробка проєктів для Cerveza Patagonia завжди була цікавою справою. Для нас це можливість створити амбітний задум і буквально запустити його в небо. А також випити непоганого пива і отримати задоволення, вигадуючи дотепні послання. З такою роботою навіть не треба рушати в гори, щоб розслабитися».

А творчий дует Фабіо та Марілья Мейреллес, які зняли це запаморочливе відео, додають: «Робота, яка веде нас у такі неочікувані місця як вершина гори або вершина найвищого хмарочоса, завжди ставить перед нами нові виклики. Але коли нам дають можливість креативно мислити, як це буває з відео для Cerveza Patagonia, долання цих викликів варте того».

Джерело


Читайте також:

Різдвяна мелодія для душевного спокою була створена британськими креативниками.

Канадські креатори створили одяг-камуфляж душевного здоров’я.

Коли душевне здоров’я – порохова діжка: організація Sandy Hook Promise розповідає про підлітків та локдаун.

Теги: здоров'япсихологіясуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.