Pepsi приєдналася до довгого списку брендів, що випускають NFT.
Віддаючи шану року, коли його було вперше зроблено, Pepsi створила 1893 NTF «Mic Drop». Цифрові мікрофони, які віддають данину історії Pepsi в музиці, натхненні смаками напою, включаючи класичний синій Pepsi, сріблястий Diet Pepsi, червоний Pepsi Wild Cherry, чорний Pepsi Zero Sugar і Crystal Pepsi.
NFT були створені та розроблені за допомогою VaynerNFT, яка рекламує Anheuser-Busch InBev як клієнта.
Бренд газованих напоїв буде випускати NFT безкоштовно (не включаючи комісію за транзакції) через список очікування, який відкрито опівдні 10 грудня на micdrop.pepsi.com.
Бренд заявив, що вибрав список очікування, а не традиційний аукціон NFT, оскільки він намагається зробити NFT більш доступним і хоче обмежити споживачів одним NFT. NFT будуть випущені для тих, хто входить до списку очікування 14 грудня.
Усі NFT, окрім 50, будуть доступні цього тижня, а решта буде збережено для майбутніх ініціатив.
Захоплення NFT, викликане продажем Beeple NFT на Christie’s у березні, не має ознак уповільнення. Pepsi — останній бренд, який використовує віртуальний канал як новий спосіб охопити клієнтів, зацікавлених у крипто-економіці. Великі бренди, такі як NBA, мали успішні результати NFT, як і конкурент Pepsi Coca-Cola. Taco Bell, Budweiser і навіть Crockpot випустили NFT, надаючи брендам ще один варіант для перетворення їх IP у потік доходу (бренди часто отримують відсоток від перепродажів NFT).
Як тільки користувача Pepsi NFT буде підтверджено, його NFT буде викарбувано та надіслано безпосередньо до його віртуального гаманця. Потім вони зможуть повторно викласти NFT для продажу на сторонній платформі. Pepsi не буде заробляти на перепродажі своїх NFT. Користувачам все одно доведеться сплачувати комісію за блокчейн-газ за карбування NFT. Pepsi запровадить програму компенсації викидів вуглецю, щоб забезпечити нульовий чистий вуглецевий слід.
«Pepsi завжди був брендом із сильною спадщиною в музиці та поп-культурі, тому нам підходить лише перенести цю спадщину в новий світ NFT за допомогою „мікрофонної краплі“ епічних розмірів, — поділився Тодд Каплан, віце-президент маркетингу в Pepsi. — Ми створили колекцію Pepsi Mic Drop genesis NFT для наших шанувальників, ставлячи на перший план їхні інтереси та потреби, гарантуючи, що всі NFT є безкоштовними та представленими справедливо як інклюзивна та доступна можливість для всіх відчути захоплюючий світ NFT. Ця колекційна серія мікрофонів не лише натхненна нашою історією, але й відображає масштаби того, наскільки доступним ми бачимо цей простір у майбутньому».
Читайте також:
5 брендів, які експериментують з NFT