Хоча святковий період зазвичай зображують як радісний час, він також може мати негативний вплив на психічне здоров’я людей. Згідно з опитуванням, проведеним Фондом психічного здоров’я Великобританії, більше половини дорослих стурбовані психічним здоров’ям своїх знайомих цього Різдва.
Walkers у своїй різдвяній рекламі зосереджує увагу на психологічному стані. Бренд снеків відомий своєю легковажною рекламою, але цьогорічну кампанію він використовує для підтримки свого постійного партнерства з британською благодійною організацією Comic Relief для збору коштів на програми психічного здоров’я.
У рекламі, створеній агентством VCCP, чоловік, на ім’я Ларрі приїжджає на сімейне свято, але під своїм веселим фасадом приховує цілу низку емоцій. Його справжні почуття представлені смайлом, який змінює вираз обличчя, супроводжуючи його в різних незручних ситуаціях, наприклад, коли родич оголошує, що він «знову сам по собі», а інший дарує йому яскравий різдвяний светр.
У фінальній сцені Ларрі зустрічає друга на кухні, який запитує його: «Як справи?». Його перша відповідь — стандартна — «У мене все добре», утім друг не вірить і перепитує: «А як твої справи насправді?».
Реклама компанії нагадує людям, що щире спілкування може мати позитивний вплив на власне самопочуття. Британський радіоведучий, телеведучий і захисник психічного здоров’я Роман Кемп озвучує рекламу, говорячи наприкінці: «Добре поділитися… не тільки своїми чіпсами».
Починаюча музична артистка Лілі Оскар записала новий кавер на різдвяну класику «Winter Wonderland» для саундтреку.
Зменшення стигми та залучення коштів
Разом з рекламою Walkers створив спеціальні QR-коди для збору коштів на своїх пакетах, які надають користувачам фільтр «усмішка-емодзі». Кожного разу, коли один із кодів сканується, Уокерс жертвує 13 центів у фонд Smiles.
Walkers і Comic Relief заснували The Smiles Fund на початку цього року для підтримки ініціатив раннього втручання та громадських ініціатив, спрямованих на зменшення стигми та покращення психічного здоров’я людей. Walkers пообіцяла зібрати 2,6 мільйона доларів проєкти, які підтримують психічне благополуччя до кінця 2022 року.
«Протягом останніх півтора року, зокрема, вплив пандемії на психічне здоров’я викликав величезну занепокоєння. Було блискуче працювати з Walkers, брендом, відомим своєю гумористичною рекламою, який наполегливо працює, щоб вести важливі розмови, пов’язані з психічним благополуччям», — сказав Марк Орбіне, виконавчий креативний директор VCCP London.
Читайте також:
Albert Heijn створила крихітну пухнасту історію кохання до свят