Креативна агенція Impero запускає рекламну кампанію для бренду George At Asda про різдвяний одяг зі слоганом Slay it!. Він натхненний культурою Нью-Йоркського балу, гучним і гордим контркультурним явищем, що ґрунтується на непокорі.
У рекламній кампанії Impero головна героїня Джабарі входить у традиційний британський паб на Різдво. Знаючи, як суспільство іноді приймає гендерно-неконформних і трансгендерних людей, Джабарі переживає за блискуче вбрання, яке вона обрала. Потім, підкріплена музикою та внутрішньою впевненістю, вона пробивається крізь страшні судження та дискомфорт і танцює разом з подругами, змінюючи всю атмосферу в пабі, до повної інклюзивності та свята. За словами кампанії, вони «Вбивають це».
TikTok також відіграє певну роль, оскільки користувачам пропонується показати свої найгламурніші різдвяні вбрання, демонструючи при цьому велике, позитивне ставлення та вбивчі пози. Бренд пропонує учасницям досліджувати свою жіночність за допомогою одягу та відзначати, а не судити за це. Це відчуття радості поширюється на всі точки дотику кампанії; від великих, сміливих OOH до 6-дюймових рекламних повідомленнях, на яких фігурують впливові особи, котрі позують у своїх блискучих різдвяних костюмах від George At Asda.
Цей останній запуск слідує за успіхом George в кампанії Asda Back to School минулого літа, створеної Impero, яка зібрала понад 21 мільйон лайків на платформі TikTok і створила понад 13 тисяч унікальних відео користувачів за допомогою музичної композиції Drill.
«Після останніх 18 місяців ми знали, що багато брендів будуть зображати ідеальне сімейне зібрання, але для деяких наших клієнтів Різдво може бути надзвичайним, і тому ми подумали, що важливо відзначити святковий період абсолютно всеосяжним способом — дозволяючи нашим клієнтам відчувати себе вправі з’явитися за столом як найкраща версія себе», — каже Клаудія Солано, керівник креативного відділу George.
MD агенції Impero Емілі Вінтерборн додає: «Було надзвичайно важливо залишатися автентичними. Режисер, продюсер, хореограф, головні та другорядні танцюристи, музиканти тощо. Усі занурилися в історію з самого початку. Сподіваюся, в результаті ми створили щось справді вражаюче та радісне».
Читайте також:
Навмисно потворні святкові чашки від Panera та Emily Zugay