• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Різдвяна мелодія для душевного спокою була створена британськими креативниками

6 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Ми часто забуваємо, що різдвяний сезон із цілого ряду причин може бути для декого часом тривоги та депресії. У Великобританії креативна агенція Leith та музичний продюсер Gas Music вирішили привернути увагу до цього факту, створивши музичний трек, який сприятиме позитивному душевному стану у святковий час. Така різдвяна мелодія для душевного спокою була створена для благодійної організації Nordoff Robbins, яка надає музичну терапію.

Дослідження показали, що кожна четверта людина потерпає від тривоги та депресії під час Різдва. Експерти також з’ясували, що надмірне прослуховування різдвяних мелодій може лише підсилити негативні почуття і засмутити тих, кому на Різдво й так невесело.

Втім, дослідження музики як способу боротьби з проблемами душевного здоров’я показало, що альтернативні види музики здатні покращити самопочуття. Адже в тривожному стані та в стані депресії 78% та 88% людей, відповідно, вдаються до музики, щоб підняти собі настрій.

Ця інформація й стала поштовхом для агенції Leith. Спільно із Gas Music її креативники модифікували старовинні різдвяні гімни та пісні, зібравши із них енергійний трек, здатний трохи розрадити своїх слухачів у напружений час зимових свят.

Частота треку становить 432 Гц, адже саме вона, як показали дослідження, справляє позитивний вплив на душевне здоров’я і заспокоює розум. Різдвяна мелодія для душевного спокою також містить фрагменти старих інтерв’ю з лікарями та людьми з депресією, підкреслюючи, як важливо говорити про свій стан.

Джон МакПартланд, креативний директор проєктів з охорони здоров’я Leith, пояснює: «Цей проєкт порушує головну проблему, з якою люди стикаються у різдвяний період. Ми хотіли допомогти тим, хто живе із депресією або підвищеною тривожністю, водночас ведучи просвітницьку роботу серед широкого загалу. Технічний бік цього треку потребував доволі тонкого налаштування, щоб пересвідчитися, що кожен його аспект буде здатен комусь допомогти».

Джерело


Читайте також:

Запуск цілодобових музичних каналів з різдвяною тематикою від Vevo.

Медичний бренд Нурофен створив музичний трек, який допомагає втамувати біль.

Музика та інфекційні захворювання: є багато спільного.

Теги: здоров'ямузикаріздвотворчість

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.