• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Як спільна робота над даними відкриває світ можливостей для маркетологів

2 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Як спільна робота над даними відкриває світ можливостей для маркетологів
Share on FacebookShare on Twitter

Протягом кількох років світ працює на все більш глобальному ринку. В результаті багато галузей стали більш взаємозалежними та гіперконкурентоспроможними, зокрема роздрібна торгівля, CPG та подорожі тощо.

Це призвело до зростання партнерських відносин між колегами (а іноді навіть між суперниками) у спробах подолати порушення та інтегрувати ланцюгів-збуту вартості. Згідно з нещодавнім звітом Winterberry Research, 70% опитаних керівників у США та Великобританії зараз або співпрацюють з іншими організаціями, щоб поділитися даними першої сторони, або планують почати.

Як правило, будь-яка діяльність щодо спільної роботи з даними — як усередині компанії, так і між компаніями — будується на основі довіри. Розвиток партнерських відносин, встановлення довіри та досягнення взаємної вигоди може зайняти значну кількість часу, а іноді змушує маркетологів кидати хороші гроші за погані партнерства.

Оскільки технологічний ландшафт розвивається, співпраця також розвивається. Технологія наступного покоління, яка захищає дані, обмежує їх переміщення, а також регулює доступ і використання, усуває багато історичних проблем і забезпечує більший масштаб між партнерствами. Коли власники даних можуть зберігати право власності та мати чіткий контроль у будь-який час, більше можливостей стають реальними.

У роздрібній торгівлі, наприклад, дані електронної комерції часто існують повністю окремо від даних, створених під час операцій у магазині. Уявіть собі, яку інформацію могли б отримати мерчендайзери, якби вони могли аналізувати транзакції та інші відповідні дані протягом усього шляху клієнта?

3 види співпраці та їх значення

3 види співпраці
Niwat

Щоб розширити уявлення про співпрацю з даними в кожній галузі, корисно класифікувати потенційних партнерів за тим, чого ви взаємно хочете досягти:

Інноваційна співпраця: це партнерство між компаніями, які можуть не мати явного збігу аудиторії та асоціації, що робить його привабливим. Партнерство дає можливість отримати нові знання про ваших спільних споживачів, які ви, можливо, інакше не дізналися. Наприклад, якщо ви автомобільний бренд, ви можете співпрацювати з великим продавцем коробок, щоб розкрити інформацію про покупки, яка допоможе вам створити нові повідомлення.

Транзакційна співпраця: цей обмежений тип співпраці може допомогти усунути сліпі плями на шляху клієнта. З точки зору науки про дані, це зазвичай включає аналіз фіксованих попередньо визначених запитів над фіксованими таксономіями. Хоча потенціал для виявлення нових ідей може бути низьким, цінність зведених відповідей все ще може надати інформацію для покращення роботи клієнтів. Одним із прикладів є те, як ресторанні групи та QSR співпрацюють з компаніями доставки, щоб виявити макротенденції в плануванні запасів і ресурсів.

Широка партнерська співпраця: ця надійна співпраця між рівними сторонами користується більшою довірою та має більше економічне значення для спільної роботи. Наприклад, роздрібні торговці та компанії CPG можуть вступати в партнерську співпрацю, щоб покращити інформацію про клієнтів, виявити спорідненість продуктів і оптимізувати спільну стратегію виходу на ринок. З часом ці стратегічні відносини можуть підвищити цінність клієнта протягом усього життя та підвищити лояльність у довгостроковій перспективі.

Стійка конкурентоспроможність, навіть серед підрозділів, довгий час була перешкодою для співпраці, але вже не.

Використовуючи безпечний притулок для обміну даними, транзакції та медіа-файли можна отримати з партнерських мереж і використовувати для розробки цінних бізнес-ідей для збільшення обсягу інформації про клієнта. Навіть у високо регульованих галузях маркетологи можуть безпечно співпрацювати, щоб висвітлити більшу частину шляху клієнта та виміряти маркетингову діяльність з більшою ефективністю та точністю. Це також дозволяє маркетологам перевіряти менш очевидних партнерів, яких вони, можливо, уникали через час, який необхідний для визначення вартості.

Чому технологія підвищення конфіденційності допомагає зробити це можливим

Лідери знають, що рішучість не завжди вимагає жертв. Тенденції щодо технологій підвищення конфіденційності та більшої корисності даних дозволяють світовим лідерам вибирати шляхи, які справді підвищать бізнес без компромісів.

Щоб зробити співпрацю простішою та безпечнішою, маркетологи та аналітики використовують низку технологій підвищення конфіденційності (PET), щоб забезпечити дотримання суворих стандартів конфіденційності при співпраці з даними, дозволяючи аналізувати дані ключових показників, таких як рентабельність витрат на рекламу (ROAS).

PET являють собою постійно висхідну групу технологій, які допомагають компаніям дотримуватися правил щодо даних і вимог партнерів щодо використання даних. Поряд з адаптацією архітектури конфіденційності, побудованої на виборі споживача, прозорості та контролю, підприємство може краще організувати міжфірмову та внутрішньофірмову співпрацю з дотриманням конфіденційності.

Створення можливостей для спільної роботи над даними сьогодні означає роботу з партнерами, які розуміють, як максимізувати цінність даних без шкоди для конфіденційності, відкривати можливості для всього підприємства та перетворювати досвід клієнтів у конкурентну перевагу. З огляду на таку кількість можливостей, доступних сьогоднішнім керівникам, усе менше слід вважати неприйнятним.

Джерело

Фото на головній: rawpixel


Читайте також:

C4 Energy вступає в партнерство з Starburst для створення нового напою

«Ти на лобі собі набий!». Колаборація тату-артистки Марії Федорівни та FFFACE.ME проти стигми татуювань

Теги: маркетингпорадитехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.