• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

White Castle підписується на OnlyFans, щоб поділитися пікантним контентом на День подяки

25 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
White Castle підписується на OnlyFans, щоб поділитися пікантним контентом на День подяки
Share on FacebookShare on Twitter

White Castle створив обліковий запис OnlyFans, щоб поділитися власним рецептом гострої начинки напередодні Дня подяки, згідно з релізом новин. Мережа стверджує, що це одна з перших активацій бренду такого роду на платформі соціальних медіа на основі підписки, яка зазвичай асоціюється з контентом для дорослих.

У ролику бере участь зірка Менні Вашингтон-молодший, окружний начальник пожежної служби Орландо і мікроінфлюенсер у соціальних мережах. Він демонструє «пряну сторону» White Castle, докладно розповідаючи, як приготувати нову начинку з сиром південно-західного халапеньйо. Вашингтон, у якого 15 000 підписників в Instagram, також зняв програму приготування окремої страви з сирною начинкою з беконом халапеньйо, яка має більш м’який смак. Його опубліковано в акаунтах White Castle на YouTube, Facebook, Twitter та Instagram.

Розроблена спільно з рекордною агенцією Blue Chip, кампанія відзначає 30-ту річницю першого офіційного рецепта начинки з повзунками White Castle — концепцію, яку бренд продовжує вдосконалювати, в тому числі завдяки введенню вегетаріанської та веганської опції у 2019 році. Звернення до OnlyFans свідчить про те, що цього року White Castle використовує більш мобільний підхід, а також намагається завести розмову про додаток, який часто виявляється суперечливим.

White Castle

White Castle додає перевагу своїй звичайній маркетинговій діяльності на День подяки, реєструючись на OnlyFans, платформі, яка переважно використовується для обміну інтимних зображень. В рекламі бренд швидкого харчування зробив посилання до «гострої» та «гарячої» діяльність, підтверджуючи, що ці якості пов’язані з самими рецептами, тоді як саме відео дуже PG.

OnlyFans виявився популярним в інтернет-економіці, де все більше керують індивідуальні впливові особи. Згідно з прес-релізом, у нього понад 2 мільйони творців і 180 мільйонів зареєстрованих користувачів, які платять за перегляд своїх публікацій. Компанія намагалась розширити сферу своєї діяльності за межі контенту для дорослих, залучаючи при цьому знаменитостей, таких як Cardi B. Раніше в цьому році, платформа заявила, що заборонить «сексуально відверті» матеріал під тиском з боку банківських і платіжних провайдерів, але вона швидко відмовилась від рішення на тлі бурі ЗМІ та інтенсивної реакції користувачів і творців.

White Castle був певним чином перевершений у використанні сайту в цілях брендингу. Carl’s Jr, суперник, який колись показував телевізійну рекламу, яка змушує замислитись, на початку цього року створив обліковий запис для обміну дописами, наповненими інсинуаціями.

З іншого боку, можливо, що користувачі OnlyFans просто не зацікавлені чути від маркетологів на каналі, незалежно від того, наскільки зухвалим є їх виконання. Сторінка White Castle, доступ до якої можна безкоштовно отримати за підпискою, зібрала лише дев’ять лайків з моменту запуску — минулого тижня.

Після Дня подяки White Castle зробить свої рецепти начинки з Вашингтоном-молодшим у широко доступі на YouTube. Крім того, бренд влаштовує «вогненний розпродаж» до 100-річчя свого випуску Cravey Boat, продукту, схожого на традиційний соусний човен, який продається через його сайт електронної комерції.

Джерело


Читайте також:

Загублений олень Санта Клауса: різдвяна кампанія SuperValu є і зворушливою, і фантастичною

Весела гієна та сумний дядечко — найліпші друзі в різдвяному ролику Amazon Prime Video

Теги: інтернеткреативрозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.