White Castle створив обліковий запис OnlyFans, щоб поділитися власним рецептом гострої начинки напередодні Дня подяки, згідно з релізом новин. Мережа стверджує, що це одна з перших активацій бренду такого роду на платформі соціальних медіа на основі підписки, яка зазвичай асоціюється з контентом для дорослих.
У ролику бере участь зірка Менні Вашингтон-молодший, окружний начальник пожежної служби Орландо і мікроінфлюенсер у соціальних мережах. Він демонструє «пряну сторону» White Castle, докладно розповідаючи, як приготувати нову начинку з сиром південно-західного халапеньйо. Вашингтон, у якого 15 000 підписників в Instagram, також зняв програму приготування окремої страви з сирною начинкою з беконом халапеньйо, яка має більш м’який смак. Його опубліковано в акаунтах White Castle на YouTube, Facebook, Twitter та Instagram.
Розроблена спільно з рекордною агенцією Blue Chip, кампанія відзначає 30-ту річницю першого офіційного рецепта начинки з повзунками White Castle — концепцію, яку бренд продовжує вдосконалювати, в тому числі завдяки введенню вегетаріанської та веганської опції у 2019 році. Звернення до OnlyFans свідчить про те, що цього року White Castle використовує більш мобільний підхід, а також намагається завести розмову про додаток, який часто виявляється суперечливим.
White Castle додає перевагу своїй звичайній маркетинговій діяльності на День подяки, реєструючись на OnlyFans, платформі, яка переважно використовується для обміну інтимних зображень. В рекламі бренд швидкого харчування зробив посилання до «гострої» та «гарячої» діяльність, підтверджуючи, що ці якості пов’язані з самими рецептами, тоді як саме відео дуже PG.
OnlyFans виявився популярним в інтернет-економіці, де все більше керують індивідуальні впливові особи. Згідно з прес-релізом, у нього понад 2 мільйони творців і 180 мільйонів зареєстрованих користувачів, які платять за перегляд своїх публікацій. Компанія намагалась розширити сферу своєї діяльності за межі контенту для дорослих, залучаючи при цьому знаменитостей, таких як Cardi B. Раніше в цьому році, платформа заявила, що заборонить «сексуально відверті» матеріал під тиском з боку банківських і платіжних провайдерів, але вона швидко відмовилась від рішення на тлі бурі ЗМІ та інтенсивної реакції користувачів і творців.
White Castle був певним чином перевершений у використанні сайту в цілях брендингу. Carl’s Jr, суперник, який колись показував телевізійну рекламу, яка змушує замислитись, на початку цього року створив обліковий запис для обміну дописами, наповненими інсинуаціями.
З іншого боку, можливо, що користувачі OnlyFans просто не зацікавлені чути від маркетологів на каналі, незалежно від того, наскільки зухвалим є їх виконання. Сторінка White Castle, доступ до якої можна безкоштовно отримати за підпискою, зібрала лише дев’ять лайків з моменту запуску — минулого тижня.
Після Дня подяки White Castle зробить свої рецепти начинки з Вашингтоном-молодшим у широко доступі на YouTube. Крім того, бренд влаштовує «вогненний розпродаж» до 100-річчя свого випуску Cravey Boat, продукту, схожого на традиційний соусний човен, який продається через його сайт електронної комерції.
Читайте також:
Загублений олень Санта Клауса: різдвяна кампанія SuperValu є і зворушливою, і фантастичною
Весела гієна та сумний дядечко — найліпші друзі в різдвяному ролику Amazon Prime Video