«Яблуко» та «Апельсин» цього року на диво одностайно обрали тему для своїх різдвяних роликів. І як у Apple, так і у Orange сніговик мовби нагадує нам про прикрості минулих локдаунів.
Мешканець морозилки
Різдвяний ролик Apple вже тут, і в ньому цей бренд продовжує свою стратегію запрошувати голлівудських режисерів, щоб ті зняли на айфоні мініфільм.
Цього разу цими режисерами стали батько та син Айвен і Джейсон Райтмани (кожен з яких зняв фільм «Мисливці на привидів», у 1984 та 2021 роках відповідно). Спільно з TBWA\Media Arts Lab вони розповіли дуже милу історію про дівчинку, яка впродовж всього року намагається зберегти сніговикові «життя».
І хоча деякі моменти тут видаються аж надто неправдоподібними (навряд чи у пересічному морозильнику сніговик ціле літо перелітує), історія є доволі цікавою. А виверт наприкінці — неочікувано несентиментальним.
Доречним для нинішніх часів тут видається і той момент, що в центрі історії — дитина, яка намагається зберегти ідеальний світ. Щось подібне ми бачимо, наприклад, в роликах SuperValu та Coca-Cola.
Для дітей ці останні пару років, у які світ лихоманить як ніколи, видалися непростими. Тож дитячі тривоги є цілком виправданими, і визнання цього теж є складовою різдвяної магії 2021. Настав час замислитися, підбити підсумки і просто бути разом.
Морозний локдаун
Французька телекомунікаційна компанія Orange у своєму різдвяному ролику також підсумувала все те, що у людей наболіло за довгі місяці локдаунів. Сніговик Orange разом зі своїм сніговим котом мусять цілий рік сидіти, замкнувшись у своїй морозній домівці, й нудьгувати, очікуючи моменту, коли їм нарешті знову можна буде вийти надвір.
Ролик, створений продакшн-компанією Division та режисером Франсуа Русселе на замовлення Publicis Conseil, показує, як сніговик сумно споглядає у вікно дітей та батьків, а пори року минають собі і минають…
Натяків на пандемію тут є чимало: і прибирання, і Zoom-бесіди з іншими сніговиками, і настільні ігри. Але нарешті погодний застосунок сповіщає про наближення сніжних днів!
Ролик зроблений з гумором і не обтяжений посиланнями на продукти та послуги Orange. А от тема його знайома і близька, певно, кожному із нас.
Читайте також:
Три анімації до святкового сезону 2021 про те, як Різдво єднає покоління.
Різдвяна реклама 2021 від McDonald’s та Optus: пухнасті гості, уявні та реальні.