8 грудня команда CASES проведе конференцію CASES: Marketing, Strategy & PR. У програмі — понад 14 кейсів з маркетингу, комунікацій, брендингу від українських команд, серед яких Banda, Vintage, Havas Village Ukraine, FFFACE.ME. Подія відбуватиметься онлайн і наживо з київського креативного простору PMHUB. Розповідаємо, про що йтиме мова та чому конференція дійсно варта уваги.
Кейс-стаді — відмінний формат для аналізу проєкту
Всі доповіді в межах конференції проходитимуть у форматі кейс-стаді, титульному форматі конференцій CASES. Кожна доповідь готується відповідно до структури: «Задача (Виклик) — Пошук ідеї — Процес втілення проєкту — Результати». Щоб розкрити власну тему спікер матиме 30 хвилин.
Наразі в програмі заплановані теми:
- «Від 0 до 70 згадок за квартал: як працювати зі ЗМІ у медичному IT» (DOC.UA)
- «Збільшення потенціалу в категорії через оновлення іміджу продукту» (Be—it Agency, Philips Ukraine LLC)
- «Створення комунікаційної кампанії для AUTO.RIA» (Banda)
- «Перевірка стратегії перед лончем: як знайти дієву модель комунікації та продажу нових послуг і продуктів споживачам» (Ольшанський та Партнери)
- «Створення візуальної складової комунікаційної кампанії для Hack4Retail від Fozzy Group» (Galagan)
- «1 528 кілометрів дороги, 58 кізочок та 1 книга: як Havas PR робили перший національний гастрогід» (Havas Village Ukraine)
- «Як за 14 днів запустити перший в Україні онлайн-ресторан і отримати касу вихідного дня в день запуску. Кейс Чорноморки» (Vintage Web Production)
- «Впровадження дизайн-процесу візуальної айдентики для ефективних результатів проєкту та взаємодії дизайнера з клієнтом» (League Design Agency)
- «Як побудувати систему внутрішньої комунікації в компанії і подолати чутки» (Parimatch Tech)
- «Розробка позиціонування для інвестиційного холдингу Grawety: від аналізу задачі до альтернативних вимірів» (iden.team)
- «Ефективна маркетингова комунікація агенції: як побудувати її так, щоб працювати лише з вхідними зверненнями» (Sasquatch Digital)
І програма ще доповнюється.
Кому це буде цікаво
Конференція буде цікавою:
- Власникам бізнесу.
- Бренд-менеджерам.
- Маркетинг-менеджерам та маркетинг-директорам.
- Піарникам.
- Стратегам.
- Та, звісно, всім, хто цікавиться темою маркетингу, стратегії та піару.
В програмі доповіді від агенцій та бізнесів
Понад 14 команд візьмуть участь у програмі CASES: Marketing, Strategy & PR. Ось який лайнап:
- Ольшанський та Партнери — цифрова консалтингова агенція, що розвиває компанії, бізнеси і бренди: досліджує ринки, створює і реалізує стратегії, запускає продукти.
- Banda — креативна агенція з офісами у Києві та Лос-Анджелесі. Серед клієнтів агенції є AUTO.RIA, Comfy, Puma, Helen Marlen, MacPaw, Borjomi. Banda має Red Dot Design Award, зокрема, у категоріях Brand Design and Identity, Film and Animation, Corporate Design and Identity.
- Be—it Agency ― комунікаційна агенція, яка допомагає клієнтам здобувати і утримувати лідерство у своїх галузях завдяки системному підходу до управління репутацією, змістовним інтегрованим комунікаціям та креативним рішенням. Be—it Agency розповідатимуть про свій проєкт разом із Philips Ukraine LLC.
- DOC.UA — медичний онлайн-хаб, який полегшує доступ до медичних послуг у режимі реального часу.
- FFFACE.ME — українська команда креаторів, CGI-художників, javascript та Unity інженерів, що працює в регіонах Східної / Західної Європи, Північної Америки та Центральної Азії. Крім виробництва цифрових продуктів, розробляють імерсивні офлайн-активності та продукти у співпраці з брендами, серед яких Monobank, Visa, Люксоптика, Pepsi, Huawei.
- Galagan — брендингова агенція. Серед клієнтів агенції є Toyota, Lexus, Panasonic, MOON RECORDS UKRAINE, Colgate.
- Havas Village Ukraine — центр, під одним дахом якого зібрано вузькопрофільні сервіси, які надають ефективні та комплексні рішення. Серед клієнтів є ROZETKA, Jacobs, Greenfield, UNICEF, Фокстрот.
- iden.team — брендингова агенція. Серед клієнтів є Укрпас, Мрія, Департамент Суспільних Комунікацій КМДА. Команда має Red Dot Design Award у категорії Brands & Communication Design.
- League Design Agency — агенція, що комплексно вирішує завдання бізнесу, використовуючи дизайн-інструменти. Мають більше 9 нагород The Very Best Of.
- OMG agency — ком’юніті-агенція, що супроводжує бренди у мережі та формує навколо них ком’юніті («шанувальників»). Серед клієнтів є Flint, OLX, АЛЛО, Viber, realme.
- Parimatch Tech — R&D-центр міжнародного холдингу Parimatch, однієї з найбільш технологічних компаній у сфері Gaming та Entertainment.
- Sasquatch Digital — агенція, що має понад 12 років досвіду роботи в сфері digital. Сумарно у портфелі агенції понад 200 реалізованих проєктів з України, Грузії, Вірменії, Киргизстану, Узбекистану, Європи та Америки. Серед клієнтів є Jägermeister, Libresse, Libero, British American Tobacco, ООН.
- Vintage Web Production — агенція з чотирнадцятирічним досвідом на ринку веброзробки. Команда створила понад 800 проєктів, серед яких працювала з Дія, Чорноморка, Ощадбанк, Ковальська, Subaru. Vintage входить до 30 найкращих веб-агенцій світу за версією Awwwards.
- Wishnia Agency — агенція маркетингу та дизайну. Команда створює маркетингові стратегії, брендинг та комунікації.
Програма може оновлюватися.
Конференція транслюватиметься наживо з PMHUB, а всі слухачі отримають її запис та додаткові матеріали
Щоб забезпечити максимальну безпеку для команди, доповідачів та відвідувачів, конференція проходитиме в онлайн-форматі, з живою трансляцією з інноваційної локації PMHUB, що дозволить забезпечити дійсно якісний рівень зображення та звуку.
Всі глядачі конференції зможуть спілкуватися зі спікерами та іншими слухачами в чаті, а також отримають запис доповідей і додаткові матеріали від спікерів — презентації та корисні посилання.
Читайте також:
Художниця Лідія Чан: сюрреалістичний світ яскравих кольорів та інопланетних форм