Забудьте про Діда Мороза. Цього року Morrisons хоче познайомити націю з іншим різдвяним героєм в рамках своєї постійної підтримки британських фермерів.
Про рекламний ролик
60-секундна телереклама, створена агентством Publicis Poke, розповідає про двох молодих друзів, які відкривають для себе Різдво фермера та бачать роботу, яку він виконує цілий рік, щоб приносити їжу на різдвяні столи.
Друзі досліджують ферму на Північному полюсі, бачать еквівалент саней Санта Клауса, створений фермером Різдвом, і заглядають до його майстерні, де «чарівні помічники» — власні м’ясники, пекарі, продавці риби та флористи — допомагають готувати їжу.
Помітивши в кінці оголошення стіл із їжею, двоє друзів схвильовано кажуть «він був» і сідають разом зі своїми сім’ями їсти різдвяну їжу.
Реклама, яка є частиною платформи бренду Morrisons «Make Good Things Happen», була розміщена 15 листопада у шоу «This Morning» на ITV, після чого буде представлена сьогодні ввечері у фільмах The Great British Bake Off та Coronation Street. Допоміжна діяльність здійснюватиметься в соціальних мережах, на радіо, в цифрових форматах і магазинах.
Morrisons, який стверджує, що є єдиним найбільшим клієнтом британського фермерства, каже, що вирішив у своєму святковому оголошенні показати фермерів, щоб подякувати їм за їхню роботу та продовжувати свою постійну підтримку галузі. Супермаркет прагне продавати 100% британське м’ясо та використовувати британське борошно у своїх пекарнях.
«Наша реклама, яка веде розповідь очима дітей, розкриває „секрет“ іншої різдвяної зірки», — каже директор з маркетингу Рейчел Ейр.
«Це покликане відзначити та продемонструвати всю важку роботу, вміння та відданість справі, які відбуваються за лаштунками, щоб вирощувати та готувати їжу для Різдва протягом року. Від усіх британських фермерів і виробників, з якими ми працюємо безпосередньо, до наших 105 000 колег, які доставляють, зберігають запаси, готують свіжу святкову їжу, щоб принести нашим клієнтам різдвяне свято до їхнього столу».
У рамках кампанії Morrisons сподівається подолати самотність у громадах, роздавши понад чверть мільйона безкоштовних різдвяних листівок для дітей на основі реклами. «Community Champions» працюватимуть з місцевими групами та початковими школами, щоб доставити картки дітям.
Статистика Morrisons
Минулого місяця Morrisons завершив свою 54-річну діяльність як публічна компанія, оскільки її купила американська приватна інвестиційна компанія CD&R за 7 мільярдів фунтів стерлінгів.
У четвертому за величиною супермаркеті Великобританії в першій половині 2021 року продажі знизилися на 0,3% і лише в другому кварталі впали на 3,7%. Прибуток у першому півріччі до оподаткування впав на 37,1% до 105 мільйонів фунтів стерлінгів після 41 мільйона фунтів стерлінгів прямих витрат на Covid-19 і 80 мільйонів фунтів стерлінгів упущеного прибутку від продажів кафе, палива та їжу з собою.
Оскільки витрати, як очікується, будуть менш значними, Morrisons сказав, що очікує, що прибутковість «значно покращиться». Бакалійний продавець також робить значні кроки, щоб стати більш локальною інтеграцією в громади, прискорюючи розгортання свого портфеля міні-магазинів, очікуючи, що до кінця листопада 2022 року 350 магазинів McColl’s увійдуть у магазини Morrison Daily.
Читайте також:
Святкова рекламна кампанія від Disney
В різдвяній рекламі Coca-Cola димар для Санта Клауса будує вся багатоповерхівка