• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

Johnson & Johnson поділиться на дві компанії

16 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Johnson & Johnson поділиться на дві компанії
Share on FacebookShare on Twitter

Johnson & Johnson оголосила, що розділиться на дві публічні компанії, відокремивши свої прибуткові підрозділи фармацевтичних та медичних пристроїв від бізнесу споживчих товарів, відомий за допомогою пластиру, Tylenol і його однойменного дитячого шампуню.

Це гучне відділення від застарілої компанії — відбулося того ж тижня, що General Electric оголосила про свій план розпаду, і в той же день подібні новини надійшли від Toshiba — сигналізуючи про те, що інвестори все більше бачать цінність у менших, більш оптимізованих підприємствах, ніж у великих конгломератах.

Головна тема

Гігант охорони здоров’я з Нью-Джерсі створить нову компанію зі свого підрозділу товарів для дому, до якого входять Benadryl, Neutrogena та Aveeno, зберігаючи при цьому свій бізнес з продажу ліків та медичних виробів. Ім’я нового підприємства ще не названо.

Між рядками

Здавалося, інвестори тепло поставилися до цієї ідеї, піднявши акції до $165,01 (на 1,2%). Ринкова вартість компанії становить 434,4 млрд доларів.

«Протягом нашої історії Johnson & Johnson продемонструвала, що ми можемо досягти результатів, які приносять користь усім нашим зацікавленим сторонам, і ми повинні постійно розвивати наш бізнес, щоб забезпечити цінність сьогодні, завтра і в найближчі десятиліття», — сказав виконавчий директор J&J Алекс Горскі.

Фармацевтичне відділення J&J є найбільшим, за минулий рік він приніс 45,6 млрд доларів продажів. Підрозділ медичних виробів тим часом приніс 23 млрд доларів, а сегмент здоров’я споживачів — 14 млрд доларів.

Johnson & Johnson
washingtonpost.com

Підсумок

Хоча споживчий підрозділ J&J є найменшим, продукти в ньому мають величезне визнання бренду. Це також перевіряється, оскільки в багатьох судових процесах стверджується, що дитяча присипка Johnson’s може бути пов’язана з раком яєчників у деяких користувачів.

«Ми віримо, що нова компанія охорони здоров’я споживачів стане світовим лідером у привабливих і зростальних категоріях здоров’я споживачів, а впорядкована та цілеспрямована корпоративна структура надасть їй гнучкість для розширення свого культового портфеля брендів та інноваційних нових продуктів», — сказав Горскі.

У 2019 році компанія перенесла свій бізнес у сфері охорони здоров’я споживачів у США з WPP Wunderman Thompson до Doner від MDC Partners.

У п’ятницю компанія також повідомила, що Горські стане виконавчим головою в січні, а Хоакін Дуато, нинішній віцеголова, замінить його на посаді генерального директора. Очікується, що розділення займе від 18 до 24 місяців і підлягає затвердженню правлінням.

Джерело 1, 2


Читайте також:

Як створити мистецькі середовища в регіонах, віддалених від обласного центру? Кейс проєкту «Фронтера»

Havas Digital запустив офіційний час для постингу своїх хвостатих друзів

Теги: брендрозвитоксуспільство

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Понад 290 фахівців увійшли до журі Effie Awards Ukraine 2025

4 Вересня, 2025
Інсайти

Як FMCG «продає» смак у соцмережах

3 Вересня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.