• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Різдвяна реклама 2021 від McDonald’s та Optus: пухнасті гості, уявні та реальні

15 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Справжня різдвяна реклама просто мусить розчулити глядача до сліз, що й доводять ролики від McDonald’s та Optus до Різдва 2021.

Уявний друг Іггі

Телеролик, створений креативницями агенції Leo Burnett, розповідає історію дівчинки Матильди, яка на Різдво вигадує собі пухнастого друга, якого звати Іггі. Ця дружба додає їй цілком реальної впевненості в собі, але поступово Матильда дорослішає і Різдво (а разом з ним і уявний друг) перестає викликати у неї такий захват, як у дитинстві. Аж доки одного року під Різдво, побачивши хлопчика, який з великим ентузіазмом збирається пригощати оленів Санта-Клауса, вона не пригадує свого Іггі й те, скільки радості їй колись приносили різдвяні традиції.

Ця різдвяна реклама 2021 є частиною креативної платформи #ReindeerReady, з якою McDonald’s відзначає Різдво вже п’ятий рік поспіль. Зокрема, британські батьки за допомогою Reindeer Ready Hub можуть долучитися до AR-активації та «засняти» на смартфон, як олень Санта-Клауса заходить в дім, щоб поласувати морквяними Reindeer Treats, які для нього залишили діти.

Цукровий опосум і його родина

Австралійський телеком-провайдер Optus та агенція Special Group, в свою чергу, продовжують розповідати історії, пов’язані із загадковим логотипом «yes». Мовляв, всі хороші речі розпочинаються з цього слова.

Для Optus різдвяна реклама 2021 набула вигляду зворушливої історії про цукрового опосума, який ризикує життям і хвостом, щоб змайструвати ліжечка для своїх майбутніх дітей.

Ця кампанія, як не дивно, дійсно ставить за мету допомогти цукровим опосумам, які, як і численні інші сумчасті Австралії, перебувають під загрозою вимирання.

Але на відміну від, скажімо, вомбатів і коал цукрові опосуми лишаються маловідомими для широкого загалу. Тому компанія Optus і вирішила у цей святковий сезон привернути до них увагу і зібрати кошти, щоб створити опосумові заповідники. Робить вона це, об’єднавши зусилля з Australian Wildlife Conservancy, яка зупиняє стихійні пожежі, видаляє інвазивні види і загалом спостерігає за життям цих тваринок, щоб з’ясувати, що становить для них найбільшу загрозу.

Джерело 1, 2


Читайте також:

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes».

Теги: відеокреативмаркетинг і комунікаціїріздво

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Освіта як основа національної стійкості: в Україні стартує партнерська ініціатива MSAgency Club

17 Липня, 2025
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Скільки заробляють креативники під час війни? Дослідження зарплат за 2025 рік від idealer$ та ВРК
Аналітика

Скільки заробляють креативники під час війни? Дослідження зарплат за 2025 рік від idealer$ та ВРК

17 Липня, 2025
Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму
Відповідальність

Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму

16 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.