Справжня різдвяна реклама просто мусить розчулити глядача до сліз, що й доводять ролики від McDonald’s та Optus до Різдва 2021.
Уявний друг Іггі
Телеролик, створений креативницями агенції Leo Burnett, розповідає історію дівчинки Матильди, яка на Різдво вигадує собі пухнастого друга, якого звати Іггі. Ця дружба додає їй цілком реальної впевненості в собі, але поступово Матильда дорослішає і Різдво (а разом з ним і уявний друг) перестає викликати у неї такий захват, як у дитинстві. Аж доки одного року під Різдво, побачивши хлопчика, який з великим ентузіазмом збирається пригощати оленів Санта-Клауса, вона не пригадує свого Іггі й те, скільки радості їй колись приносили різдвяні традиції.
Ця різдвяна реклама 2021 є частиною креативної платформи #ReindeerReady, з якою McDonald’s відзначає Різдво вже п’ятий рік поспіль. Зокрема, британські батьки за допомогою Reindeer Ready Hub можуть долучитися до AR-активації та «засняти» на смартфон, як олень Санта-Клауса заходить в дім, щоб поласувати морквяними Reindeer Treats, які для нього залишили діти.
Цукровий опосум і його родина
Австралійський телеком-провайдер Optus та агенція Special Group, в свою чергу, продовжують розповідати історії, пов’язані із загадковим логотипом «yes». Мовляв, всі хороші речі розпочинаються з цього слова.
Для Optus різдвяна реклама 2021 набула вигляду зворушливої історії про цукрового опосума, який ризикує життям і хвостом, щоб змайструвати ліжечка для своїх майбутніх дітей.
Ця кампанія, як не дивно, дійсно ставить за мету допомогти цукровим опосумам, які, як і численні інші сумчасті Австралії, перебувають під загрозою вимирання.
Але на відміну від, скажімо, вомбатів і коал цукрові опосуми лишаються маловідомими для широкого загалу. Тому компанія Optus і вирішила у цей святковий сезон привернути до них увагу і зібрати кошти, щоб створити опосумові заповідники. Робить вона це, об’єднавши зусилля з Australian Wildlife Conservancy, яка зупиняє стихійні пожежі, видаляє інвазивні види і загалом спостерігає за життям цих тваринок, щоб з’ясувати, що становить для них найбільшу загрозу.
Читайте також:
Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes».